Oficialii companiei nu au oferit informatii referitoare la investitia realizata in campania online.
Odata cu schimbarea imaginii, producatorul de racoritoare a lansat un website dedicat lansarii noului ambalaj, a noii identitati vizuale si a noii platforme de comunicare: Olimpiada Oamenilor Obisnuiti (OOO). Consumatorii Prigat au fost invitati sa trimita poze cu ei in ipostaze energice, in situatii din viata de zi cu zi.
Concursul de fotografii „Tu & noul ambalaj Prigat” s-a desfasurat pe site-ul www.ooo2008.ro timp de doua saptamani, la finalul carora publicul a votat cele mai populare fotografii.
Imaginile vor aparea intr-o editie speciala a ambalajului Prigat la finalul anului. La toate acestea, se vor adauga si pozele castigatorilor din finala OOO, siluetele lor urmand sa apara de asemenea pe ambalajele Prigat.
„Intreaga platforma online pe care am construit-o sustine aceasta apropiere si celebreaza ideea de energie. Concursul de fotografii a fost momentul prin care am vrut sa facilitam o comunicare directa unde publiciul sa se simta parte a acestui brand”, a spus Diana Alexa, brand communication manager al iLeo.
In cadrul campaniei, iLeo a asigurat partea de marketing interactiv, 23 Communications Ideas a realizat componenta de publicitate, iar The Practice a gestionat partea de relatii publice.
Campania se bazeaza pe un mix de comunicare format din componente de ATL (spoturi radio si TV, outdoor, machete de presa), BTL (competitii), internet, activitati in-store si campanie de relatii publice.
Echipa iLeo care s-a implicat in acest proiect este formata din: Mugur Patrascu – managing partner, Diana Alexa – brand communication manager, Cosmin Nastasa – media director, Radu Olteanu – junior Art Director, Cristian Serban – copywriter, Alexandru Ciminian, Mihai Rotaru si Vlad Dinu – programatori.
Agentia interactiva iLeo, componenta a grupului Leo Burnett, ofera servicii din zona marketingului digital. 23 Communications Ideas si The Practice fac parte, de asemenea, din grupul Leo Burnett.