Incepand cu 18 februarie, cotidianul va aparea sub un layout (aspect grafic) si o sigla diferita, campania de relansare desfasurandu-se pe print, online, radio si televiziune.
„Campania pe print a demarat astazi (n.r. – 11 februarie), in publicatiile editate de Publimedia. Campania online a inceput deja la sfarsitul saptamanii trecute, tot pe domeniile web din portofoliul MediaPro, iar cea de pe radio si TV va demara in seara asta, cel tarziu maine, si va emite pe Pro FM si Info Pro,” a declarat pentru DailyBusiness Cosmina Noaghea, directorul general al Publimedia, divizia de publishing a MediaPro.
„Abordarea siglei sub care s-a lansat initial ziarul a fost o decizie fireasca pentru ProSport, din moment ce a revenit in portofoliul nostru”, a mai afirmat Noaghea.
Aceasta nu a precizat suma investita in campania de relansare a cotidianului.
Informatia initiala despre acest subiect a aparut pe blogul lui Iann.
MediaPro, trust de presa controlat de Adrian Sarbu, a preluat de la Ringier, odata cu titlul ProSport, toate marcile si domeniile online care tin de publicatie. Oficialii Ringier nu au facut publica valoarea tranzactiei, insa surse din presa sustin ca MediaPro ar fi platit in jur de 8 milioane de euro pentru a prelua cotidianul.
Compania MediaPro a fost infiintata in septembrie 1990 si dezvolta proiecte in toate zonele media, cuprinzand publishing (ziare si reviste), broadcasting (televiziune si radio), productie de cinema si televiziune, servicii de stiri si continut pentru new media, distributie de entertainment, media online, indoor media, cinematografe si educatie.