Business Standard a fost citit in octombrie 2008 – octombrie 2009 de circa 39.000 cititori per aparitie, in crestere cu peste 25% fata de valul precedent SNA din iulie 2008-iulie 2009, cand raportase 31.000 cititori per aparitie.
Ziarul Financiar, editat de Publimedia, ramane cel mai citit cotidian de business, cu 242.000 cititori per editie in octombrie 2008 – octombrie 2009, in scadere cu 4% fata de iulie 2008 – iulie 2009.
Financiarul, al doilea cel mai citit cotidian de business din tara, aflat in portofoliul trustului Intact, a raportat o audienta medie de 158.000 cititori la fiecare aparitie. Titlul nu a beneficiat de date in valul anterior de masurare, iulie 2008 – iulie 2009, fiind prima sa prezenta.
Saptamana Financiara, cel mai citit saptamanal de business din Romania, a raportat o audienta medie de 305.000 cititori in cel mai recent val SNA, aproximativ aceeasi cu cea din iulie 2008 – iulie 2009.
Capital, saptamanal marca Ringier, a inregistrat o medie de 268.000 cititori per editie in octombrie 2008 – octombrie 2009, in scadere cu circa 7% fata de iule 2008 – iulie 2009.
Business Magazin, saptamanalul din portofoliul Publimedia, a avut o audienta de circa 84.000 cititori per aparitie in cel mai recent raport SNA, cu circa 1% mai putin fata de iulie 2008 – iulie 2009.
Money Express, saptamanalul editat de grupul Realitatea, a avut circa 35.000 cititori per aparitie in octombrie 2008 – octombrie 2009, in scadere cu 10% fata de iulie 2008 – iulie 2009.