Pana la indeplinirea criteriilor de
performanta si exercitarea optiunii de cumparare, responsabilitatea
administrarii agentiei va reveni in mod unic Elizei Rogalski si
Alinei Damaschin, ceilalti actionari ramanand “silent partners”.
[img=4153]Alina Damaschin[/img]In acelasi timp, Alina Damaschin intra
in actionariatul agentiei, care isi schimba numele in “Rogalski
Damaschin Public Relations”, procesul de rebranding urmand a se
finaliza in perioada imediat urmatoare.
Partile au fost asistate in acest
demers de catre societatile de avocatura Reff si Asociatii, respectiv
Mares, Danilescu si Asociatii.
Din portofoliul de
clienti ai Rogalski Grigoriu Public Relations fac
parte Agricola Bacau, Amnesty International, Banca Romaneasca,
Carpatair, Draexlmaier, Forum Film, Fundatia Pretuieste Viata,
Generali, Green Group Romania Holdings, Holcim Romania, Heidi, Kruk
International, LeasePlan Romania, Orkla Foods Romania, Regina Maria,
Rompetrol, Romtelecom, Siemens Romania, Sloop, Sony Mobile
Communications AB, World Vision.
Citeste si
Top agentii de PR
2013
Cum vad oamenii de
afaceri PR-ul si ce taxa de agentie ar fi dispusi sa plateasca