- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Romtelecom continua comunicarea in stil cinematografic, acum cu cheltuieli mai mici

03 Mar, 12:30 • Redactia DailyBusiness
Operatorul Romtelecom a lansat o noua campanie de comunicare, in care mini-secventele de film cu hotul anihilat cu ajutorul serviciilor companiei sau omul junglei au fost inlocuite de personaje animate. Costurile productiei au fost mai reduse decat pentru primele doua serii, care au reusit sa creasca notorietatea de brand pentru Clicknet si Dolce, potrivit datelor companiei.
Romtelecom continua comunicarea in stil cinematografic, acum cu cheltuieli mai mici

Personajele animate din cea de-a treia serie a platfomei de comunicare in stil cinematografic fac parte din familia Telcu si reprezinta tipuri recognoscibile in oricare familie moderna: tatal chibzuit, mama sofisticata, adolescentul internaut si cool, fetita geniala, bunica emancipata si cainele familiei (care este de fapt o broasca testoasa vitezomana).

Campania va cuprinde mai multe executii, care vor fi lansate pe rand, pe parcursul lunii martie, au declarat pentru DailyBusiness.ro reprezentantii companiei, fara a da detalii referitoare la durata si bugetul campaniei.

Campania se va derula pe TV, Pro TV si Antena 1 atragand cei mai multi bani alocati acestui segment, online, in presa, outdoor si la radio.

„Decizia de a continua platforma de comunicare in stil cinematografic se datoreaza atat impactului pozitiv pe care aceasta strategie l-a avut asupra audientei, cat si rezultatelor foarte bune pe care le-am inregistrat anul trecut in cresterea notorietatii reclamelor si brandurilor noastre”, a declarat Joerg Zeddies, director executiv comercial, segment rezidential.

Impactul pe care primele doua serii din platforma de comunicare cinematografica l-a avut a fost evidentiat prin studiile facute de companie. Astfel, in decembrie 2009 fata de acelasi interval din 2008, s-a inregistrat o crestere de 11% in notorietatea spontana de brand pentru sub-brandul Clicknet si o crestere cu 24% pentru sub-brandul Dolce. In 2009, Romtelecom a inregistrat o crestere in „top of mind”, de 15% pentru Clicknet si 19% pentru Dolce, potrivit datelor companiei.

Romtelecom a inregistrat in 2009 venituri de 808 milioane euro, in scadere cu 7% fata de anul precedent, rata EBITDA atingand 32,3% anul trecut, in scadere cu 1,2 puncte procentuale fata de 2008. Numarul abonamentelor a crescut cu 4,1%, ajungand la peste 4,4 milioane.

Urmărește Daily Business pe Google News
Alte articole
Trump pune sub semnul întrebării acordul istoric de 72 miliarde de dolari dintre Netflix și Warner. ”Ar putea fi o problemă”
Trump pune sub semnul întrebării acordul istoric de 72 miliarde de dolari dintre Netflix și Warner. ...
Duelul cozonacilor de Crăciun: Sorin Bontea vs Cătălin Scărlătescu. Care este rețeta câștigătoare
Duelul cozonacilor de Crăciun: Sorin Bontea vs Cătălin Scărlătescu. Care este rețeta câștigătoare
Nicușor Dan îl felicită pe Ciprian Ciucu pentru câștigarea Capitalei. ”Trebuie să-i dăm acum mijloacele de a guverna orașul”
Nicușor Dan îl felicită pe Ciprian Ciucu pentru câștigarea Capitalei. ”Trebuie să-i dăm acum ...
Ludovic Orban avertizează: „Puterea corupe”. Mesaj către Nicușor Dan și susținere pentru Ciprian Ciucu
Ludovic Orban avertizează: „Puterea corupe”. Mesaj către Nicușor Dan și susținere pentru Ciprian ...
Aproximativ 1.200 de blocuri din București rămân fără căldură. Termoenergetica anunță lucrări masive de reparații și modernizare
Aproximativ 1.200 de blocuri din București rămân fără căldură. Termoenergetica anunță lucrări ...
CINE va fi interimar la șefia Sectorului 6, în locul lui Ciucu, până la alegerea noului edil. Este expert al Băncii Mondiale
CINE va fi interimar la șefia Sectorului 6, în locul lui Ciucu, până la alegerea noului edil. Este ...
Un bărbat și o femeie, reținuți după ce au făcut cumpărături de 20.000 de lei cu un card furat
Un bărbat și o femeie, reținuți după ce au făcut cumpărături de 20.000 de lei cu un card furat
Ciprian Ciucu: Pregătirea bugetului, cea mai mare provocare la început de mandat
Ciprian Ciucu: Pregătirea bugetului, cea mai mare provocare la început de mandat
Orașul din România care va subvenționa abonamentele pentru transport public ale studenților, începând din 2025. Ce alte orașe oferă astfel de beneficii tinerilor
Orașul din România care va subvenționa abonamentele pentru transport public ale studenților, începând ...
Cine este și cât câștigă soția lui Ciprian Ciucu. ”Am trecut prin multe împreună, vorbim mult, mă înțelege”
Cine este și cât câștigă soția lui Ciprian Ciucu. ”Am trecut prin multe împreună, vorbim mult, ...
Discrepanțe uriașe la achiziția microbuzelor electrice pentru elevi. Pîslaru sesizează Parchetul European
Discrepanțe uriașe la achiziția microbuzelor electrice pentru elevi. Pîslaru sesizează Parchetul ...
Viktor Orban crede că aderarea Ucrainei la UE ar putea declanșa un război cu Rusia
Viktor Orban crede că aderarea Ucrainei la UE ar putea declanșa un război cu Rusia
Fritz, după scorul catastrofal obținut de Drulă la alegeri: ”Am pierdut o bătălie, puteam mai mult” / ”Nu ieșim din politică și de la guvernare”
Fritz, după scorul catastrofal obținut de Drulă la alegeri: ”Am pierdut o bătălie, puteam mai ...
Bursa revine pe creștere. Investitorii își recapătă optimismul pe fondul semnalelor economice favorabile
Bursa revine pe creștere. Investitorii își recapătă optimismul pe fondul semnalelor economice favorabile
Iarna facturilor uriașe. Cât costă încălzirea locuințelor în 2025 și care sunt opțiunile cele mai rentabile
Iarna facturilor uriașe. Cât costă încălzirea locuințelor în 2025 și care sunt opțiunile cele ...
Bolojan îl felicită pe Ciucu pentru victoria la alegerile de duminică. ”Sunt convins că va schimba fața Capitalei”
Bolojan îl felicită pe Ciucu pentru victoria la alegerile de duminică. ”Sunt convins că va schimba ...
Moțiunea de cenzură ”România nu este de vânzare” va fi prezentată luni în parlament. Votul, în 15 decembrie
Moțiunea de cenzură ”România nu este de vânzare” va fi prezentată luni în parlament. Votul, ...
Meta amână cu un an lansarea ochelarilor de realitate mixtă Phoenix. Zuckerberg cere calitate „fără compromisuri”
Meta amână cu un an lansarea ochelarilor de realitate mixtă Phoenix. Zuckerberg cere calitate „fără ...