- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Romtelecom continua comunicarea in stil cinematografic, acum cu cheltuieli mai mici

03 Mar, 12:30 • Redactia DailyBusiness
Operatorul Romtelecom a lansat o noua campanie de comunicare, in care mini-secventele de film cu hotul anihilat cu ajutorul serviciilor companiei sau omul junglei au fost inlocuite de personaje animate. Costurile productiei au fost mai reduse decat pentru primele doua serii, care au reusit sa creasca notorietatea de brand pentru Clicknet si Dolce, potrivit datelor companiei.
Romtelecom continua comunicarea in stil cinematografic, acum cu cheltuieli mai mici

Personajele animate din cea de-a treia serie a platfomei de comunicare in stil cinematografic fac parte din familia Telcu si reprezinta tipuri recognoscibile in oricare familie moderna: tatal chibzuit, mama sofisticata, adolescentul internaut si cool, fetita geniala, bunica emancipata si cainele familiei (care este de fapt o broasca testoasa vitezomana).

Campania va cuprinde mai multe executii, care vor fi lansate pe rand, pe parcursul lunii martie, au declarat pentru DailyBusiness.ro reprezentantii companiei, fara a da detalii referitoare la durata si bugetul campaniei.

Campania se va derula pe TV, Pro TV si Antena 1 atragand cei mai multi bani alocati acestui segment, online, in presa, outdoor si la radio.

„Decizia de a continua platforma de comunicare in stil cinematografic se datoreaza atat impactului pozitiv pe care aceasta strategie l-a avut asupra audientei, cat si rezultatelor foarte bune pe care le-am inregistrat anul trecut in cresterea notorietatii reclamelor si brandurilor noastre”, a declarat Joerg Zeddies, director executiv comercial, segment rezidential.

Impactul pe care primele doua serii din platforma de comunicare cinematografica l-a avut a fost evidentiat prin studiile facute de companie. Astfel, in decembrie 2009 fata de acelasi interval din 2008, s-a inregistrat o crestere de 11% in notorietatea spontana de brand pentru sub-brandul Clicknet si o crestere cu 24% pentru sub-brandul Dolce. In 2009, Romtelecom a inregistrat o crestere in „top of mind”, de 15% pentru Clicknet si 19% pentru Dolce, potrivit datelor companiei.

Romtelecom a inregistrat in 2009 venituri de 808 milioane euro, in scadere cu 7% fata de anul precedent, rata EBITDA atingand 32,3% anul trecut, in scadere cu 1,2 puncte procentuale fata de 2008. Numarul abonamentelor a crescut cu 4,1%, ajungand la peste 4,4 milioane.

Urmărește Daily Business pe Google News