The Practice va oferi Starbucks servicii de relatii publice si creatie atat pentru comunicarea corporativa, cat si pentru cea de marketing.
Campaniile avute in vedere in 2010 vizeaza lansarea de noi locatii si noi produse, comunicarea ofertelor speciale din cafenelele Starbucks, organizarea de evenimente speciale (sesiuni de degustare), comunicarea brandului.
„Am inceput discutiile cu The Practice la recomandarea colegilor lor de retea – compania Publicis Consultants Atena, partenerii nostri pentru comunicarea din Grecia”, a declarat Stephanos Aravanis, marketing & category manager, Marinopoulos Coffee Company SA.
Marinopoulos Coffee Company SA detine in prezent 65 de locatii Starbucks in Grecia, 9 in Cipru, 7 in Romania si 3 in Bulgaria, mai multe locatii urmand a fi deshise.
Echipa The Practice care se va ocupa de comunicarea Starbucks este formata din Mona Sandu, junior manager, Oana Bulexa, client service director, si Gabriela Lungu, managing partner The Practice.
The Practice este, pe plan local, parte din grupul de comunicare Leo Burnett . Agentia este totodata partenerul exclusiv in Romania al Publicis Consultants | Worldwide, reteaua internationala de consultanta in comunicare corporativa si strategii de relatii publice a Publicis Groupe.
Strabucks este unul dintre cei mai importanti producatori si comercianti de cafea arabica din lume.