Pentru intreg anul 2008, compania estimeaza ca va genera venituri de 1,3 mil. euro.
La nivelul lunii septembrie, echipa Senior Interactive are 32 de oameni si 8 departamente – Research&Development, Programare, Search Engine Marketing, Project Management si Quality Assurance, Creatie, Planning si Client Service.
Fata de prima jumatate a anului trecut, echipa a crescut cu 100%, urmand ca pina la sfarsitul anului sa ajunga la un numar de peste 35 de angajati, au mai declarat oficialii companiei.
„Un procent semnificativ din ponderea cifrei de afaceri provine din prelungirea contractelor de consultanta si dezvoltare pentru urmatoarea perioada cu majoritatea clientilor mari, ceea ce confera stabilitate pentru dezvoltarea strategiei viitoare de business”, a declarat Mihai Tataru, managing partner la Senior Interactive.
Printre clientii de lunga durata ai agentiei se numara Renault Nissan Romania, Renault Technologie Romania, Heineken Romania (cu brandurile Heineken si Goesser), Alexandrion Grup (Alexandrion 5*), Philip Morris (toate brandurile – Marlboro, L&M, Parliament, Virginia Slims) sau Gazeta Sporturilor (echipafantastica.ro).