„Buyos.ro inseamna accesul comerciantilor de talie mica si mijlocie la o piata de desfacere mult mai putin costisitoare, online-ul, contra unei taxe de instalare ce porneste de la zero euro. Practic intretinerea magazinului se reduce la o taxa lunara”, a spus Emilia Gorgota, director executiv buyos.ro.
Taxa de instalare a magazinelor online variaza in functie de complexitate de la 0 euro la 500 euro, in timp ce taxa lunara variaza de la 50 euro/luna la 500 euro/luna. Reprezentantii companiilor spera ca pana la finele lui 2009 sa ajunga la un portofoliu de cel putin 50 de magazine.
„Lansarea buyos.ro este parte din strategia F5 de a se extinde nu doar in online publishing, ci si pe zona de servicii web. Momentul lansarii este propice, mai ales in contextul crizei economice”, a afirmat Dragos Stanca, managing director F5 si membru al board-ului Realitatea-Catavencu.
Procesatorul de plati online Romcard a raportat in primele sase luni ale anului curent cu 68% mai multe tranzactii online fata de aceeasi perioada a anului trecut.