New Media

Happyfish.ro: \”Anul viitor trebuie sa intram pe profit. Graba este foarte mare\”

05 Oct, 14:12 • mihaela.tudorancea
La doi ani de la lansarea pe o piata inca neexploatata pe-atunci, televiziunea online HappyFish.ro, in care s-au investit aproximativ 600.000 de euro pana in prezent, inca nu a obtinut profit. Reprezentantii site-ului spun ca acesta este un obiectiv care trebuie atins anul viitor.
Happyfish.ro: \Anul viitor trebuie sa intram pe profit. Graba este foarte mare\

„Deocamdata nu suntem profitabili si in curand trebuie sa devenim. Graba este foarte mare pentru ca totusi au trecut doi ani. In momentul in care a pornit Happyfish.ro, piata nu era pregatita pentru asa ceva, era inca needucata in acest sens, iar acum, criza financiara nu ne-a ajutat foarte tare. Este un proiect costisitor si ambitios. La anul trebuie sa devenim profitabili”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Patrick Andre de Hillerin, reprezentant Happyfish.ro.

Potrivit acestuia, pentru a atinge rezultate pozitive anul viitor, Happyfish.ro va incerca realizarea de parteneriate, livrare de continut pentru terti si chiar creatie publicitara. La inceputul acestei luni, Happyfish.ro a incheiat un parteneriat cu site-ul video Trilulilu.ro prin care televiziunea online se angajeaza sa livreze continut catre site-ul video, veniturile din publicitatea generata urmand sa fie impartita 50%-50%.

„O nisa foarte buna pentru noi ar fi si piata de creatie publicitara. Oamenii au inceput sa se obisnuiasca cu ideea de promovare video pe online, insa nu s-au obisnuit inca cu ideea ca viral nu inseamna ceva filmat cu telefonul mobil si ca nu costa 50 de euro”, a precizat reprezentantul Happyfish. „Totodata, nu ai cum sa stii cand un spot va deveni viral. Poti ajunge la un moment in care sa stii care este reteta pe care trebuie sa o urmezi ca sa-i creezi un potential de viral, dar nu e niciodata 100% garantat. Poti sa-l promovezi, sa te folosesti de online, sa-l impingi in fata, insa daca ideea e proasta sau nu are carlig poti sa investesti oricat in el caci nu va deveni viral”, a explicat el.

Totodata, Patrick Andre de Hillerin a spus ca, in ceea ce priveste costurile de productie, este de 5-10 ori mai ieftin sa produci un spot online, decat sa produci un spot in colaborare cu o agentie de publicitate offline si cu o casa de productie clasica, filmat pe pelicula.

HappyFish.ro, un proiect al societatii Green New Media, a fost lansat in varianta beta la sfarsitul anului 2007, in urma unei investitii de 200.000 de euro.

HappyFish.ro ii are ca actionari pe Sorin Marin, Tudor Liviu Marin si Iordan Moraru. Alti doi actionari ai companiei, Dragos Musat si Florin Cojocaru, si-au vandut in cursul acestui an actiunile detinute la companie.