- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Magazinul online al Bamboo ar putea creste veniturile cu 30-35%

17 Apr, 13:56 • emanuel.ceciu
Lantul de magazine de decoratiuni interioare Bamboo a lansat luna aceasta portalul Bamboo.ro, dupa o investitie de peste 7.000 euro, estimand ca pe termen mediu si lung portalul va contribui cu cresterea intre 30 si 35% a cifrei de afaceri a companiei estimate la 17 mil. euro in 2008.
Magazinul online al Bamboo ar putea creste veniturile cu 30-35%

Portalul Bamboo.ro are deocamdata rol de prezentare si de comunicare business-to-business, urmand sa incorporeze si un magazin virtual de la inceputul anului viitor.

Bamboo, companie subsidiara a Andromede Decor din Franta, are in prezent 11 magazine in Romania, dintre care 5 puncte de desfacere se afla in Bucuresti, in principalele galerii comerciale si mall-uri (Plaza, Bucuresti Mall, Carrefour Orhideea si Feeria, si Auchan Titan). In tara, compania este prezenta in Iasi, Timisoara, Cluj, Constanta si Brasov.

„In prezent Bamboo.ro reprezinta o modalitate a clientilor de a lua contactul cu produsele si conceptul magazinelor. De la inceputul lui 2009 insa, vom imbunatati portalul si il vom duce la nivelul de magazin online, urmand sa contribuie in mod important la afacerile companiei”, a declarat pentru DailyBusiness Oana Lazar, director de marketing al companiei.

In prezent, portalul are o baza de circa 1.000 de poze de produs si aranjamente speciale. Acesta include si o sectiune de vanzari corporate, „creand astfel oportunitatea unor relatii business to business”, conform oficialilor companiei. Acestia au precizat ca Bamboo are un departament special care se ocupa exclusiv de vanzari catre corporatii.

Domeniul de activitate al Bamboo.ro este cel al decoratiunilor interioare si exterioare – mobilier, lampi, tabureti, rame precum si diverse accesorii.

„Ne asteptam sa atingem pana la finele anului circa 35.000 de vizitatori pe luna pe portal. Acest lucru va fi posibil prin actualizarea constanta a portalului in functie de produsele care intra in magazine, cat si prin derularea de campanii de promovare online”, a mai spus Lazar.

Aceasta a spus ca Bamboo va investi, in prima faza, circa 10.000 euro in promovarea online pe diferite portaluri.

„Suma de investitii va creste in momentul in care vom lansa si magazinul virtual”, a completat Oana Lazar.

Cei doi actionari ai Andromede Decor detin si lanturile de magazine Meli Melo precum si Apollo Mod Distribution, ambele lanturi prezente si pe piata autohtona.

Afacerile Bamboo s-au ridicat in 2007 la 11,3 mil. euro, oficialii companiei estimand pentru DailyBusiness ca vor realiza in 2008 venituri de circa 17 mil. euro, vanzari influentate pozitiv de lansarea portalului precum si de inaugurari de magazine.

Oficialii companiei au declarat ca in 2008 si 2009 vor mai deschide inca 20 de magazine.

„Vom dezvolta proiecte atat in Bucuresti cat si in Iasi, Cluj, Arad, Bacau, Braila, Suceava, Focsani, Brasov si Baia Mare. Atat magazinele existente cat si cele pe care le vom deschide in viitor au si vor avea suprafete de expunere intre 250 si 400 metri patrati”, a declarat pentru DailyBusiness Oana Lazar, marketing manager al companiei.

Aceasta a precizat ca investitia intr-un magazin nou se ridica la circa 150.000 euro. In mai, compania va inaugura magazine in Arad si Constanta.

Bamboo a intrat pe piata autohtona in urma cu patru ani.

„In ultimii ani, romanii au devenit extrem de receptivi la nou si la trendurile in domeniul decorativ. Isi decoreaza casa in functie de personalitate, sezon sau starea de spirit”, este de parere Oana Lazar.

Printre concurentii Bamboo pe piata autohtona se numara Ikea, Mobexpertm Sarra Blu, Casa Life, Lida sau Lemon.