Pentru anul in curs, oficialii companiei estimeaza afaceri intre 13 si 15 mil. euro, in crestere de la circa 5 mil. euro realizati in 2007.
„Comertul online este prin definitie cel in care clientul plateste online cu cardul. Este un avantaj pentru client caci primeste marfa de pe stocul nostru mai repede acasa, fara taxe de ramburs. Vrem, daca se poate, sa vindem numai cu plata online insa nu putem nega ca sunt clienti care inca doresc sa plateasca ramburs. Romanii nu au inca incredere deplina in acest tip de plata”, a declarat Frunzetti.
Managerul firmei a subliniat ca spera ca pana in 2010 jumatate din venituri sa provina din comenzile online prin carduri.
Oficialii companiei au anuntat luni ca la orice achizitie cu cardul, clientii Marketonline.ro vor primi o reducere de 1% din valoarea comenzii.
In prezent, in stocul MarketOnline se afla peste 1.500 de produse avand o valoare totala de peste 1,5 milioane de lei.
Printre concurentii MarketOnline.ro se numara eMag, cel mai mare magazin online din Romania, PCFun.ro sau PCGarage.ro.