- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Metropotam internalizeaza vanzarile de publicitate, dupa ce a renuntat la parteneriatul cu F5 X-Media

14 May, 10:25 • emanuel.ceciu
Site-urile din Metropotam Group (Metropotam.ro, Coolio.ro, Invita.ro) au renuntat la colaborarea cu regia online F5 X-Media, reteaua sa isi internalizeze serviciile de vanzare a spatiilor publicitare. Oficialii Metropotam nu au dorit sa comenteze motivele pentru care au renuntat la serviciile diviziei de online a Realitatea.
Metropotam internalizeaza vanzarile de publicitate, dupa ce a renuntat la parteneriatul cu F5 X-Media

„Avem o echipa de trei oameni, in frunte cu Dragos Gurarosie, care se vor ocupa de vanzarea de publicitate pe site-urile Metropotam Group”, a spus pentru DailyBusiness.ro Dragos Novac, director general.

Dragos Gurarosie a fost director executiv al diviziei F5 X-Media pana in ianuarie 2010 cand a preluat functia de business director la Metropotam Group.

„Nu comentez motivele pentru care am decis sa renuntam la parteneriatul cu F5”, a subliniat Novac.

Portalul de continut video Trilulilu.ro a anuntat si el, recent, ca a renuntat la parteneriatele cu F5 si Beyond Media.

Metropotam.ro genereaza circa 600.000 afisari pe luna si atrage aproximativ 200.000 de clienti unici lunar.

Despre subiect a scris si Marius Pahomi pe blogul personal.