- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Opt lucruri pe care brandurile trebuie sa le faca pentru a profita mai eficient de reteaua Facebook

28 Jul, 16:14 • Redactia DailyBusiness
Brandurile au in general un comportament imatur si haotic pe reteaua sociala Facebook, acestea neluand in calcul faptul ca portalul pune la dispozitie mai multe facilitati ce ar putea duce la o vizibilitate mai mare a brandurilor si implicit la un succes superior al acestora pe reteaua americana, rezulta dintr-un studiu publicat recent de compania de consultanta Altimeter.
Opt lucruri pe care brandurile trebuie sa le faca pentru a profita mai eficient de reteaua Facebook

In ciuda faptului ca 45% dintre marketerii intervievati la nivel mondial au spus ca Facebook reprezinta prioritatea numarul unu a companiilor pe care le reprezinta, cei mai multi dintre acestia nu au pus la punct o strategie clara pentru a se evidentia pe aceasta retea.

Compania Altimeter Group a cercetat 34 de vendori, agentii si experti pentru a determina criterii pentru ca brandurile companiilor sa profite cat mai mult de prezenta pe retelele sociale. DailyBusiness.ro le sintetizeaza mai jos, putand accesa intreg studiul aici.

1. Creati expectative reale pentru comunitatea care va urmareste. Brandurile trebuie sa sublinieze frecvent ce subiecte vor fi abordate pe pagina Facebook – daca este vorba de stiri, informatii „de background”, suport tehnic sau pur si simplu un loc unde clientii pot socializa si a-si spune parerea.

2. Creati o pagina care sa fie cat mai familiara si sa atraga fani si implicit potentiali clienti. Puteti incarca noi background-uri, trebuie completat profilul companiei in cele mai mici amanunte, logo-ul brandului trebuie sa fie vizibil si sa ramana intiparit in memoria vizitatorilor.

3. Fii tot timpul la curent. Pe Facebook brandurile trebuie sa interactioneze constant cu utilizatorii, sa ofere feedback periodic, sa nu lase sa treaca timp pana la postari.

4. Fii autentic, uman. Interactiunile trebuie sa fie cat mai relaxate, nu cu ton agresiv sau superior. Posturile trebuie scrise la persoana intai, pe ton conversational.

5. Participa la dialoguri. Nu lasa sa discute doar fanii paginii, implica-te in dialoguri. Acestea maresc increderea si familiaritatea in brand.

6. Fii eficient si foloseste-te de feedback-ul fanilor. Nu lasa sa treaca pe langa tine idei care ar putea imbunatati vizibilitatea brandului, un produs sau serviciu. Uneori cele mai bune idei vin chiar de la clienti/fani. Incurajeaza interactiunea dintre useri.

7. „Pune gaz pe focul” promovarii word of mouth. Este cea mai ieftina modalitate de a-ti face cunoscut brandul. Incepe prin a spune fanilor sa sugereze si altora sa urmareasca pagina brandului, sa se aboneze la newslettere. Nu trebuie sa se foloseasca un ton imperativ.

8. Solicita ca fanii sa si actioneze. Majoritatea brandurilor „uita” sa solicite fanilor sa si consume produsele companiei, sa viziteze site-urile sau sa devina clienti ai unor servicii, pe langa a comenta pe Facebook.

Pe acest subiect a scris si Cristian Manafu pe pagina personala.

Urmărește Daily Business pe Google News
Alte articole
Fritz, după scorul catastrofal obținut de Drulă la alegeri: ”Am pierdut o bătălie, puteam mai mult” / ”Nu ieșim din politică și de la guvernare”
Fritz, după scorul catastrofal obținut de Drulă la alegeri: ”Am pierdut o bătălie, puteam mai ...
Bursa revine pe creștere. Investitorii își recapătă optimismul pe fondul semnalelor economice favorabile
Bursa revine pe creștere. Investitorii își recapătă optimismul pe fondul semnalelor economice favorabile
Iarna facturilor uriașe. Cât costă încălzirea locuințelor în 2025 și care sunt opțiunile cele mai rentabile
Iarna facturilor uriașe. Cât costă încălzirea locuințelor în 2025 și care sunt opțiunile cele ...
Bolojan îl felicită pe Ciucu pentru victoria la alegerile de duminică. ”Sunt convins că va schimba fața Capitalei”
Bolojan îl felicită pe Ciucu pentru victoria la alegerile de duminică. ”Sunt convins că va schimba ...
Moțiunea de cenzură ”România nu este de vânzare” va fi prezentată luni în parlament. Votul, în 15 decembrie
Moțiunea de cenzură ”România nu este de vânzare” va fi prezentată luni în parlament. Votul, ...
Meta amână cu un an lansarea ochelarilor de realitate mixtă Phoenix. Zuckerberg cere calitate „fără compromisuri”
Meta amână cu un an lansarea ochelarilor de realitate mixtă Phoenix. Zuckerberg cere calitate „fără ...
Trump îl critică pe Zelenski pentru întârzierea privind planul de pace. Presiunea americană asupra Kievului crește
Trump îl critică pe Zelenski pentru întârzierea privind planul de pace. Presiunea americană asupra ...
Nicușor Dan face, luni și marți, prima vizită oficială în Franța. Întâlniri cu Emmanuel Macron și diaspora
Nicușor Dan face, luni și marți, prima vizită oficială în Franța. Întâlniri cu Emmanuel Macron ...
Sectorul 6 va intra din nou în alegeri. Al nouălea scrutin pentru bucureșteni în mai puțin de doi ani
Sectorul 6 va intra din nou în alegeri. Al nouălea scrutin pentru bucureșteni în mai puțin de doi ...
Ciprian Ciucu, victorie categorică în Capitală. A câștigat 5 din 6 sectoare și devine noul primar general
Ciprian Ciucu, victorie categorică în Capitală. A câștigat 5 din 6 sectoare și devine noul primar ...
UPDATE Rezultatele oficiale București 2025. Ciprian Ciucu este noul Primar General al Capitalei
UPDATE Rezultatele oficiale București 2025. Ciprian Ciucu este noul Primar General al Capitalei
UPDATE Marcel Ciolacu a câștigat șefia CJ Buzău, cu peste 51,97% dintre voturi
UPDATE Marcel Ciolacu a câștigat șefia CJ Buzău, cu peste 51,97% dintre voturi
Daniel Băluță, prima reacție după ce a pierdut Primăria Capitalei: „Îi somez pe toți care au gânduri necurate să uite de ele”
Daniel Băluță, prima reacție după ce a pierdut Primăria Capitalei: „Îi somez pe toți care au ...
Anca Alexandrescu: „Indiferent de rezultat, eu voi face ce am promis”
Anca Alexandrescu: „Indiferent de rezultat, eu voi face ce am promis”
Cătălin Drulă, declarații după rezultatele exit-poll-ului: „Referendumul și bugetul Capitalei trebuie implementate imediat”
Cătălin Drulă, declarații după rezultatele exit-poll-ului: „Referendumul și bugetul Capitalei ...
Primele declarații ale lui Ciprian Ciucu, după rezultatele exit-poll-ului: „Vreau să fac din București proiectul vieții mele”
Primele declarații ale lui Ciprian Ciucu, după rezultatele exit-poll-ului: „Vreau să fac din București ...
Exit-poll CURS alegeri Primăria Capitalei. Ciprian Ciucu conduce cu 32%, iar Daniel Băluță a strâns 26,3%
Exit-poll CURS alegeri Primăria Capitalei. Ciprian Ciucu conduce cu 32%, iar Daniel Băluță a strâns ...
George Simion cere mobilizare pe final de scrutin: „Niciun protest nu înlocuiește votul pus în urnă”
George Simion cere mobilizare pe final de scrutin: „Niciun protest nu înlocuiește votul pus în urnă”