Kevin Ryan, fostul director executiv al companiei de publicitate online DoubleClick, spune ca promisiunile care se fac in legatura cu reclama pe telefonul mobil nu vor deveni realitate prea curand.
Acesta a precizat ca este intrebat de mult timp despre potentialului acestui segment si ca „adevaratul raspuns” este ca publicitatea pe mobil nu va deveni un lucru atat de extraordinar cum cred oamenii, desi a invatat foarte repede ca „raspunsul pe care vor sa-l auda este ca acest domeniu va deveni extrem de important”.
„Chiar si astazi aproape ca nu exista publicitate pe telefonul mobil. Ecranul este pur si simplu prea mic chiar si in cazul multor smartphone-uri, a spus Ryan in cadrul unei conferinte. Acesta a precizat ca iPad-ul este primul dispozitiv care ar putea sa serveasca rularii optime de reclame pe telefonul mobil.
Publicitatea pe telefonul mobil, desi aflata pe un trend crescator, detine o pondere mica in industria de publicitate online din Statele Unite. Astfel, in 2009 a insumat 416 milioane dolari, fata de 22,4 miliarde dolari cat a valorat intreaga industrie.