- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Realitatea-Catavencu lanseaza cu 50.000 euro un portal de socializare pentru tineri

24 Mar, 11:21 • emanuel.ceciu
F5, compania de new media a grupului Realitatea-Catavencu, si compania de web design Treeworks vor lansa dupa o investitie de 50.000 euro Heyo.ro, portal de divertisment si socializare pentru tineri, F5 urmand sa investeasca in promovarea site-ului circa 300.000 euro pana la sfarsitul lui septembrie 2009, au declarat pentru DailyBusiness.ro oficiali ai trustului media.
Realitatea-Catavencu lanseaza cu 50.000 euro un portal de socializare pentru tineri

„Cei 50.000 euro au fost investiti in principal in web development si servere”, a declarat un oficial al Realitatea-Catavencu. Acesta nu a spus ce strategii de promovare a portalului are compania, subliniind doar ca Heyo.ro nu va fi promovat exclusiv pe site-urile trustului Realitatea-Catavencu.

Proiectul este dezvoltat prin intermediul Free Road, firma in care cele doua companii sunt partenere.

Portalul urmeaza a se lansa propriu-zis in doua zile, in prezent acesta nefiind prezent pe web decat printr-o pagina in care utilizatorii sunt indemnati sa participe la un concurs pentru gasirea unui slogan pentru portal.

„Heyo.ro este spatiul web 2.0 in care tinerii isi pot impartasi preferintele, votand lucrurile de care sunt pasionati, dar si cele care nu sunt pe gustul lor, personalitatile si vedetele pe care le simpatizeaza sau, dimpotriva, le dispretuiesc, castigand in acelasi timp premii”, a explicat Catalin Tenita, manager general Free Road si managing partner TreeWorks.

Portalul va permite de asemenea incarcarea de materiale multimedia de catre utilizatori, precum si crearea de comunitati, in sistemul retelelor sociale.

„Heyo.ro va intra in prima faza in cadrul SATI in competitie cu celelalte proiecte din categoria Comunitate, subcategoria Retele Sociale unde Neogen este cel mai activ jucator, prin Neogen.ro si Colegi.ro. Desigur, nu putem ignora retelele sociale foarte active in Romania, tip Hi5 sau chiar Facebook. Insa Heyo.ro are suficiente elemente de diferentiere incat sa nu poata spune nimeni ca e ‘un Hi5 romanesc'”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Dragos Stanca, manager al F5, intrebat cine sunt concurentii directi ai proiectului dezvoltat de divizia new media a Realitatea-Catavencu.

Echipa Heyo.ro este in prezent de 15 oameni la care se adauga serviciile de suport, marketing sau vanzari, conform sefului F5.

„Targetul principal pentru vizitatorii portalului este in zona sub 20 de ani. Traficul minim vizat in 6 luni de la lansare este de 50.000 de vizitatori unici pe zi. Eu sper ca va fi dublu pana la finalul anului”, a mai spus Dragos Stanca.

Heyo.ro este al doilea proiect realizat de F5 si TreeWorks, dupa platforma colaborativa TPU.ro (Toti pentru Unul), lansat in versiune beta.

Un alt proiect lansat recent pentru tineri este Ygsp.ro, al Gazetei Sporturilor, publicatie din cadrul grupului Intact