Oficialii Zitec nu au facut publice investitiile in HotelPeeps, mentionand ca „nu sunt deloc mici”.
„Mizam pe ideea ca o recomandare venita de la un prieten conteaza mult mai mult decat o recenzie, oricat de buna, realizata de un necunoscut. Prin intermediul HotelPeeps se vor putea cere lamuriri suplimentare din partea prietenilor care au fost acolo si astfel decizia alegerii unui hotel va fi mult mai usoara”, argumenteaza ideea dezvoltarii aplicatiei Alexandru Lapusan, CEO Zitec.
Avand in vedere ca solutia este dezvoltata si in limba engleza, initiatorii proiectului se asteapta pe viitor la o adoptie din ce in ce mai puternica a aplicatiei si de catre membrii retelei sociale din intreaga lume.
Compania va mai lansa inca doua proiecte pe acest segment pana la finalul anului.
Dezvoltarea HotelPeeps a durat 4 luni, echipa de proiect incluzand 6 persoane si va fi urmata de o promovare platita, in exclusivitate pe Facebook.
Zitec a generat in 2009 afaceri de circa 1,5 mil. euro, 80% din venituri provenind din afara tarii, din proiecte dezvoltate pentru clienti din SUA, Canada, Marea Britanie, Cipru sau Germania.
Dumneavoastra ce aplicatii business sau non-business ati recomanda celor circa 1 mil. de romani prezenti pe Facebook?