- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Real Estate

Cum incearca dezvoltatorii sa-si umple mall-urile: Aceeasi chirie la un spatiu cu 50% mai mare

13 Oct, 00:03 • cristina.mihai
Petre Neagu, country manager al brandului No name Athens, importat in Romania de compania Amo Retail, a spus, pentru DailyBusiness.ro, ca una dintre cele mai surprinzatoare oferte primite de la un proprietar de mall a fost relocarea magazinului intr-un spatiu cu 50% mai mare, la aceeasi chirie.
Cum incearca dezvoltatorii sa-si umple mall-urile: Aceeasi chirie la un spatiu cu 50% mai mare

„Pe de-o parte este un lucru pozitiv, pe de alta parte poate sa devina un aspect negativ, atragand cheltuieli mai mari, legate de stoc, amenjare, la acelasi nivel al vanzarilor”, atrage atentia Neagu, care a mentionat ca nu a acceptat oferta.

Pana in acest moment, un singur magazin al brandului, de 140 mp, este deschis in Romania, in incinta mall-ului Liberty Center. In aceasta toamna urmeaza sa se deschida si o doua unitate, in mall-ul AFI Palace, pe o suprafata de 225 mp. Fiecare magazin a presupus o investitie de circa 300.000 euro.

„Avem in plan sa deschidem inca doua magazine pana la sfarsitul anului 2010, printr-o investitie sustinuta din fonduri proprii si din finantari bancare. In aceasta perioada finantarile bancare sunt mai greu de obtinut, dar cu ajutorul garantiilor se pot totusi obtine”, a spus Neagu.
[img=397]Petre Neagu[/img]
Veniturile companiilor care comercializeaza articole vestimentare a scazut simtitor anul acesta, unii retailerii inregistrand chiar scaderi de 50%, pana la 70%, a spus Neagu.

Cat despre evolutia pietei de articole vestimentare in urmatoarele 6 luni, previziunile nu sunt atat de optimiste.

„In situatia de fata observam cu totii ca nu se simte nici o ameliorare a crizei economice in Romania. Firmele se restructureaza, oamenii isi pierd locurile de munca, iar printre acestia se regasesc si potentialii nostri clienti, ceea ce inseamna ca oamenii isi vor asigura strictul necesar, lasand la urma celelalte necesitati care nu reprezinta o prioritare”, a aratat Neagu.

El estimeaza, in contextul actual, venituri de 180.000-200.000 euro in acest an pentru brandul pe care il reprezinta.

Amo Retail este divizia de retail a grupul de distributie de presa Amo Press Grup, condus de Manuel Onofrei.

Amo Press este o companie de vanzari de presa si distributie din zona Moldova.