- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Real Estate

Gica Popescu vrea sa inceapa a doua faza a Doldora Bazaar in 2011, cu investitii de 16-20 mil. euro (Foto)

02 Dec, 11:41 • cristina.mihai
Doldora Capital, firma prin care Gica Popescu si partenerii sai opereaza centrul comercial Doldora Bazaar din sectorul 5 al Capitalei, a carui prima faza a fost inaugurata astazi, intentioneaza sa demareze la inceputul anului viitor cea de-a doua faza a proiectului, care va presupune investitii de 16-20 milioane de euro, dublu decat pentru prima faza.
Gica Popescu vrea sa inceapa a doua faza a Doldora Bazaar in 2011, cu investitii de 16-20 mil. euro (Foto)

A doua faza a proiectului va avea 16.000 de metri patrati construiti, fata de 7.000 metri patrati cat are prima faza.
[gallery:241]
Constructia pentru aceasta a doua faza va incepe in ianuarie 2011 cu demolarea cladirilor existente pe teren, iar oficialii companiei estimeaza ca lucrarile vor fi terminate pana la finalul anului viitor.

Compania a inaugurat miercuri prima faza a centrului comercial Doldora Bazaar, care a presupus o investitie de 10 milioane de euro. Deschiderea pentru public se va face vineri, 3 decembrie.

Oficialii companiei au precizat ca 90% dintre spatiile comerciale sunt inchiriate si ca se asteapta la venituri din chirii de 150.000 de euro lunar.

Acestia au mai precizat ca intentioneaza sa extinda acest concept si in alte orase din tara.

„Initial, pe terenul pe care este proiectul, ar fi trebuit construit un proiect rezidential low cost, dar venirea crizei ne-a determinat sa regandim planurile de investitii si sa optam pentru un astfel de centru comercial”, a declarat Gica Popescu, care detine 25% din acest proiect.

Partenerii lui Popescu pentru Doldora Bazaar sunt Marius Valentin Roates si George Saguna.Terenul pe care este dezvoltat centrul comercial are peste 12.000 mp si a fost cumparat acum 3 ani pentru aproape 6 mil. euro.

„Realitatea economiei romanesti este ceea ce vedem in acest centru comercial. Aici este reflectata cu adevarat puterea de cumparare a romanilor. Mall-urile sunt atractive, dar oamenii merg acolo ca la muzeu, doar se uita”, a declarat Gica Popescu.

Compania are un buget de promovare al centrului comercial de 500.000 euro pentru primul an de activitate. Campania de comunicare va cuprinde in prima instanta promovarea deschiderii si apoi campanii lunare. Canalele de comunicare preferate sunt print, radio si outdoor. De asemenea, compania va tipari lunar o revista cu ofertele din centrul comercial care va fi distribuita in cutiile postale ale clientilor.