Extinderea Iulius Mall Timisoara va genera in 2010 un trafic estimat la 14 milioane de vizitatori.
Printre principalele noutati ale extinderii se numara completarea mixului de chiriasi cu hipermarketul Auchan, relocarea si redimensionarea food court-ului si a zonei de joaca, precum si cea mai mare parcare subterana din oras.
„Dupa un an si jumatate de lucrari intense, Iulius Mall Timisoara devine, in 2009, cel mai mare centru comercial de tip mall din afara Capitalei, cu o suprafata total construita de 177.613 mp si o suprafata total inchiriabila de 64.215 mp”, se precizeaza in comunicatul companiei.
310 magazine, 1.000 de locuri de parcare subterana in plus fata de cele 1.500 parcari terane, food court cu o capacitate de 1.700 de persoane si 14 fast food-uri, acestea sunt noile coordonate ale Iulius Mall Timisoara in urma extinderii.
Extensia mallului este structurata pe 5 niveluri, avand o suprafata nou construita de 94.613 mp. Doua etaje sunt destinate celei mai mari parcari subterane din Timisoara, cu o capacitate de 1.000 de locuri.
Parterul este ocupat de retailerul francez Auchan, principala ancora a mall-ului din Timisoara, ce se desfasoara pe 16.000 mp. Un alt etaj este destinat diverselor magazine, iar ultimul nivel este ocupat de food court-ul Almondo.
Un alt nou retailer important in Iulius Mall este Intersport, lider mondial in vanzarea articolelor sportive, aflat in premiera pe piata din Timisoara.
In Iulius Mall Timisoara sunt deja prezenti Zara, Pull&Bear, Stradivarius, Bershka, Starbucks, Altex, Samsonite, Musette. Odata cu inaugurarea extinderii, in centrul comercial se mai deschid Oltre, BioMarkt, Picioru’ Gras, Coccodrillo, Bebeloo, Segafredo, Adam’s by Secuiana, o noua locatie Carturesti si un nou magazin Leonardo.
Pana la finele acestui an, urmeaza sa fie incluse in portofoliul Iulius Mall noi branduri nationale si internationale, printre care retailerul Orsay si magazinul cu haine pentru copii „Z”.
Amplasat pe cel mai inalt nivel al noii constructii, food court-ul Almondo si-a marit suprafata cu 300%, ajungand la o capacitate impresionanta de 1.700 locuri.
Food cout-ul cuprinde 14 fast food-uri: Falafel King, Papri, Grill Bison, Donner Expres, Napoleon, 3 F, Chang Cheng, Crepes Select, Grill Sarbesc, Kartoffel, KFC, Mado, Pasta e Basta, Taverna Acropole.
In fosta locatie food court se va inaugura, in perioada urmatoare, clubul Black Box. Cu o suprafata de 2.400 mp, Black Box va deveni cel mare club din Timisoara, cu 6 piste bowling, 20 mese biliard, o masa snooker, 5 aparate darts si peste 20 simulatoare de jocuri pentru copii.