Sanofi Romania introduce, incepand cu luna septembrie un nou design de ambalaj pentru brandul traditional Antinevralgic. Schimbarea de ambalaj, realizata de o agentie specializata din Franta, se aplica atat pentru Antinevralgic P, cat si pentru Antinevralgic Forte.
"Urmarim sa ne
consolidam pozitia de lider pe piata de analgezice si
antiinflamatorii forme solide. Prin noul design, ne propunem sa
aducem produsul Antinevralgic si in atentia publicului tanar, activ,
dinamic, a carui activitate de zi cu zi poate fi afectata de durerile
de cap", a explicat Iulia Rosian, director Consumer HealthCare
Sanofi Romania.
Â
Segmentul de
analgezice si antiinflamatoare, forme solide, se ridica la un nivel
de peste 170 milioane de lei (conform IMS MAT Iulie 2014). Sanofi
detine pozitia de lider, cu o cota de piata de 26% in valoare si 23%
in volum, rezultate obtinute in special prin performanta brandurilor
Antinevralgic si Ibalgin.
Antinevralgic
detine, in prezent, o cota de piata in valoare de 20%, conform IMS
MAT Iulie 2014, si 16% cota de piata in volume (cutii), fiind in
trend crescator fata de anii anteriori. O evolutie foarte buna a
avut-o produsul lansat in 2013, Antinevralgic Forte. In prezent, in
farmacii, se vand circa 60.000 de cutii pe luna de Antinevralgic
Forte, iar cererea este in continua crestere, spun reprezentantii companiei.
Antinevralgic este
una dintre cele mai cunoscute marci din Romania, avand o experienta
de peste 40 de ani si fiind un produs 100% romanesc, fabricat in
unitatea de productie Zentiva din Bucuresti.
Schimbarea de design
va fi sustinuta printr-o campanie de promovare TV, dar si in farmacii
prin merchandising si materiale la punctele de vanzare.
Conform unor
studii recente de piata, in 31% din situatiile dureroase tratate,
romanii merg in farmacie pentru a-si cumpara analgezice,
vizibilitatea pe raft fiind din ce in ce mai importanta. Aceleasi
studii arata ca, in 58% din cazuri, consumatorii folosesc ce au
acasa, iar in 8% din situatii apeleaza la alte solutii decat
medicamentele.
Noul design pentru
Antinevralgic face parte dintr-un proiect regional prin care
medicamentele Sanofi impotriva durerii de pe piata din Europa
Centrala si de Est isi actualizeaza forma de prezentare.
BURSE, MEDIA & MARKETING
De ce investeste Sanofi intr-un brand romanesc, vechi de 40 de ani
30 octombrie 2014, ora 15:43
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Articole similare
- Qbis lanseaza platforma WebDo. Investitie 4 milioane lei, 60% bani europeni
- Israelienii de la HAGAG investesc 10 milioane de euro in modernizarea cladirii H Victoriei 139 din Bucuresti
- Primul hotel romanesc in franciza, deschis la Suceava cu o investitie de 7 milioane de euro
- Au inceput lucrarile de extindere a unui mall din nordul Capitalei, investitie de 30 milioane de euro
- Investitie de 28 de milioane de euro in primul parc industrial privat din Craiova
Ultima ora