- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Apare un nou lanț de magazine în România. Renumitul retailer aduce prețuri fără concurență

04 Aug, 08:59 • Bumbeneci Diana
Apare un nou lanţ de magazine în România. Când îşi deschide noul retailer primul magazin în ţara noastră și unde va fi amplasat.
Apare un nou lanț de magazine în România. Renumitul retailer aduce prețuri fără concurență

Un nou lanț de magazine renumite în România! Compania Jimmy Key din Turcia, cu o experienţă de peste 30 de ani în comercializarea articolelor de îmbrăcăminte pentru femei, va deschide primul magazin pe teritoriul țării noastre, în cadrul centrului comercial ParkLake Shopping Center din Bucureşti, dezvoltat de Sonae Sierra.

Magazinele Jimmy Key încep să apară în România

Se pare că retailerul turcesc a închiriat un spaţiu în cadrul proiectului printr-o tranzacţie intermediată de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox şi a planificat lansarea magazinului în prima jumatate a lunii august.

România este a patra destinaţie pentru brandul Jimmy Key, compania fiind majoritar prezentă în Turcia, cu 60 de magazine independente. Pentru România este anunțat momentan doar acest magazin, însă intenția conducerii ar fi ca în perioada următoare să apară și în alte locații.

Magazinele Jimmy Key
Magazinele Jimmy Key

Conform strategiei de expansiune globală, Jimmy Key a decis să deschidă primul magazin în România, în ParkLake, planificat pentru lansare în prima jumatate a lunii august. Deschiderea primului magazin din România marchează o piatră de hotar semnificativă pentru Jimmy Key, iar brandul este încântat să aducă stilul caracteristic şi spiritul modei pe această nouă piaţă”, spune Elvan Unluturk, Preşedinte Consiliu de Administraţie Jimmy Key.

În următorii cinci ani, Jimmy Key are în plan să deschidă peste zece magazine în România, conform strategiei sale globale.

România este o piaţă care oferă oportunităţi pentru retailerii activi pe toate segmentele, iar acest lucru s-a văzut prin numărul mare de noi branduri care au intrat pe piaţa locală în ultimul an – atât din retail-ul de modă, cât şi din cel de food & beverage. Atraşi de infrastructura modernă de retail şi adaptată comportamentului consumatorului, precum şi de particularităţile clienţilor români, retailerii văd România ca o piaţă atractivă pentru implementarea planurilor lor de extindere. Deschiderea primului magazin Jimmy Key din România în ParkLake Shopping Center vine după o analiză foarte atentă a pieţei din Bucureşti”, adaugă Dana Radoveneanu, Head of Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox.

Brandul Jimmy Key este prezent cu magazine în Turcia, Cipru, Azerbaidjan, Emiratele Arabe Unite şi Arabia Saudită.

Ai mai putea citi: Atenție! Încep restricțiile de circulație în România. 12 județe sunt vizate

Într-o mare de oameni care merg în direcții simple, seci sau poate chiar absurde, o lume grăbită și gata mereu să alerge pentru îndeplinirea unui scop, eu am ales să mă opresc în loc și să ... citește mai mult