- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Cine este Mircea Tomescu noul Chief Marketing Officer pentru România, Ungaria și Bulgaria

17 Jan, 16:07 • Bumbeneci Diana
eMAG își întărește echipa de management regional: Mircea Tomescu devine Chief Marketing Officer pentru România, Ungaria și Bulgaria
Cine este Mircea Tomescu noul Chief Marketing Officer pentru România, Ungaria și Bulgaria

În misiunea sa de a simplifica viețile a peste 35 de milioane de oameni din cele trei țări în care operează, eMAG își întărește echipa de management regional și îl numește pe Mircea Tomescu în poziția de Chief Marketing Officer pentru România, Ungaria și Bulgaria.

Mircea Tomescu devine Chief Marketing Officer pentru România, Ungaria și Bulgaria

Din acest rol, Mircea Tomescu, un profesionist cu peste 25 de ani de ani de experiență în comunicare strategică și de management, va coordona strategia și execuția de brand și marketing împreună cu echipele integrate de marketing din cele trei țări. Rolul său este de a crea sinergii capabile să ducă și pe piețele din Bulgaria și Ungaria programele pe care eMAG le-a dezvoltat în România cu succes, în noua etapă a evoluției sale.

Intrat de patru luni în echipa eMAG, Tomescu și-a pus deja amprenta asupra unor inițiative strategice pe care eMAG le desfășoară, precum cea mai recentă ediție de Black Friday în România, desfășurată în luna noiembrie a anului trecut, când peste 600.000 de clienți au comandat 2,8 milioane de produse, cu 26% mai mult față de ediția precedentă. Totodată, el a coordonat îndeaproape lansarea unor campanii de comunicare dedicate categoriilor și produselor de uz curent pentru a răspunde noilor obiceiuri de consum ale românilor: Toys Shop, Sneakers & Shoes Shop sau Nutrition & Vitamin Shop.

Mai poți citi: 16 noi locomotive electrice ajung la CFR. Alstom primește contractul de 760 milioane lei

Mircea Tomescu devine Chief Marketing Officer
Mircea Tomescu devine Chief Marketing Officer

„În ultimii ani am creat soluții care să îi ajute pe oameni să își organizeze viețile cât mai simplu și accesibil, ceea ce a făcut ca ecommerce să fie o opțiune pentru fiecare: faptul că ne putem ridica o comandă de oriunde vrem, și la orice oră, că nu mai plătim transportul pentru că există Genius sau că banii nu mai sunt o problemă pentru că îi avem deja în contul eMAG My Wallet sunt astăzi firești.

Ne aflăm acum în punctul în care ne propunem să scalăm toate soluțiile pe care le-am dezvoltat în ultimii ani astfel încât să se bucure de ele un număr cât mai mare de oameni din întregul ecosistem regional și ne bucurăm că Mircea a acceptat această provocare alături de noi. Deja am trecut împreună prin proiecte de succes, cum a fost cel mai mare Black Friday de până acum, și am încredere pe mai departe că venirea sa ne va ajuta să ne îndeplinim obiectivele viitoare.

Mircea Tomescu aduce în echipa noastră un set de competențe și un tip de expertiză unice, care ne vor ajuta să construim proiecte de care oamenii au nevoie și să conectăm echipe capabile să exceleze în anii care urmează,” a spus Irina Pencea, General Manager eMAG România & Senior VP Ungaria și Bulgaria.

„Sunt bucuros să fac parte din echipa unui brand românesc puternic, pe care îl admir de mai mulți ani pentru agilitatea și capacitatea de inovație pe care a adus-o în spațiul retailului din regiunea Europei Centrale și de Est, contribuind decisiv la remodelarea retailului modern. Am găsit o organizație care se mișcă cu o rapiditate pe care nu am mai întâlnit-o nicăieri în altă parte și o echipă preocupată în mod autentic, zi de zi, de un singur lucru: să identifice soluții care să rezolve din problemele oamenilor. Ne unesc valori și principii comune, așa că sunt convins că vom construi lucruri memorabile împreună,” a spus Mircea Tomescu.

Înainte de a se alătura eMAG, Mircea Tomescu a avut o contribuție transformatoare în evoluția unor branduri de top locale și internaționale din industrii diverse, de la retail tradițional, petrol sau FMCG, la tehnologie și sectorul bancar. În ultimii ani, Tomescu a fost director de brand și comunicare la Carrefour România, unde a rescris povestea brandulului alături de o echipă pe care a construit-o.

Anterior, Mircea Tomescu a ocupat poziția de director de brand și comunicare la BRD Société Générale, unde a imprimat o nouă viziune de brand. Tomescu face parte din primele generații de antreprenori în comunicare din România, iar timp de mai mulți ani a condus din poziția de managing director agenția de PR Graffiti (în prezent GRF+).

Ai mai putea citi: Apar bancnotele de ZERO euro! Cât vor costa acestea

Urmărește Daily Business pe Google News
Într-o mare de oameni care merg în direcții simple, seci sau poate chiar absurde, o lume grăbită și gata mereu să alerge pentru îndeplinirea unui scop, eu am ales să mă opresc în loc și să ... citește mai mult
Alte articole
Noul trend pentru slăbit împarte internetul în două tabere. Avertismentul medicilor VIDEO
Noul trend pentru slăbit împarte internetul în două tabere. Avertismentul medicilor VIDEO
Ea este Șefa de la Primăria Sectorului 6! Adoptată de Ciprian Ciucu, a devenit rapid răsfățata instituției
Ea este Șefa de la Primăria Sectorului 6! Adoptată de Ciprian Ciucu, a devenit rapid răsfățata ...
Cele 2 electrocasnice pe care nu ar trebui să le pornești în același timp. Mulți români fac această greșeală care îi poate costa scump
Cele 2 electrocasnice pe care nu ar trebui să le pornești în același timp. Mulți români fac această ...
Cum se prepară maioneză fără ulei, varianta sănătoasă care păstrează gustul rețetei originale
Cum se prepară maioneză fără ulei, varianta sănătoasă care păstrează gustul rețetei originale
Hercesa accelerează dezvoltările din București. Al patrulea bloc Stellaris, cu 114 apartamente, intră în construcție lângă Stadionul Steaua
Hercesa accelerează dezvoltările din București. Al patrulea bloc Stellaris, cu 114 apartamente, intră ...
Piața muncii se rupe în două. Orașele mari explodează cu oferte, sudul și estul rămân în blocaj
Piața muncii se rupe în două. Orașele mari explodează cu oferte, sudul și estul rămân în blocaj
HP reduce 6.000 de locuri de muncă pentru a accelera trecerea către Inteligența Artificială
HP reduce 6.000 de locuri de muncă pentru a accelera trecerea către Inteligența Artificială
Tren direct de mare viteză între Paris și Munchen. Călătoria va dura sub 5 ore din 2026
Tren direct de mare viteză între Paris și Munchen. Călătoria va dura sub 5 ore din 2026
Comerțul cu tradiții în 2025. Meșterii români cuceresc online-ul, iar sărbătorile aduc cele mai mari vânzări
Comerțul cu tradiții în 2025. Meșterii români cuceresc online-ul, iar sărbătorile aduc cele mai ...
Cutremur la Hollywood. Prăbușirea Warner Bros declanșează o luptă uriașă între Netflix și Paramount
Cutremur la Hollywood. Prăbușirea Warner Bros declanșează o luptă uriașă între Netflix și Paramount
Nicușor Dan, despre dronele rusești: „Sper să nu mai avem drone, dar dacă vom avea şi dacă nu punem în pericol pe locuitori şi să facem mai mult rău, veţi vedea drone doborâte în România”
Nicușor Dan, despre dronele rusești: „Sper să nu mai avem drone, dar dacă vom avea şi dacă nu ...
Tur decisiv în Chile. Alegerile prezidențiale ar putea aduce cea mai puternică virare spre dreapta din ultimele decenii
Tur decisiv în Chile. Alegerile prezidențiale ar putea aduce cea mai puternică virare spre dreapta ...
Alertă cu bombă la granița Republicii Moldova. Trenul București–Kiev, vizat de o amenințare
Alertă cu bombă la granița Republicii Moldova. Trenul București–Kiev, vizat de o amenințare
Cum a votat Nicușor Dan la Primăria Capitalei: „Am pus ștampila pe cine am crezut că duce mai departe”
Cum a votat Nicușor Dan la Primăria Capitalei: „Am pus ștampila pe cine am crezut că duce mai departe”
Decembrie, luna datoriilor. Românii iau cele mai multe credite înainte de sărbători
Decembrie, luna datoriilor. Românii iau cele mai multe credite înainte de sărbători
De ce nu a mers Nicușor Dan la funeraliile lui Ion Iliescu: „Am încercat să păstrez un echilibru”
De ce nu a mers Nicușor Dan la funeraliile lui Ion Iliescu: „Am încercat să păstrez un echilibru”
Creștere alarmantă a cazurilor de gripă. Un nou virus se răspândește rapid în România
Creștere alarmantă a cazurilor de gripă. Un nou virus se răspândește rapid în România