- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

CUPRA a lansat la Timișoara un nou showroom CUPRA Garage, ce dorește să ofere clienților săi experiențe memorabile, pline de inovație

07 Apr, 15:32 • Constantin Cristina
Zona de vest a țării adaugă pe harta brandului CUPRA o nouă locație ce se evidențiază prin identitatea exclusivă a mărcii și prin elementele de design în culoarea cuprului, care duc mai departe unicitatea și eleganța modelelor prezente și viitoare.
CUPRA a lansat la Timișoara un nou showroom CUPRA Garage, ce dorește să ofere clienților săi experiențe memorabile, pline de inovație

CUPRA Garage se definește ca un spațiu unic, ce ne oferă o perspectivă clară în ceea ce privește viziunea mărcii: un brand provocator, urban și independent. Noul showroom CUPRA Garage din Timișoara este situat în Calea Lugojului 136 – Ghiroda, locație pe care cei din județul Timiș o cunosc deja de 15 ani. Este vorba despre PORSCHE TIMIȘOARA – distribuitor autorizat multimarcă al grupului Volkswagen AG, ce face parte din rețeaua Porsche Inter Auto. Porsche Timișoara oferă de acum încolo o experiență exclusivă a mărcii CUPRA, un spațiu unde fiecare viitor client se va bucura din plin de cele mai noi modele CUPRA și de o atmosferă specifică brandului.

CUPRA devine rapid un brand global, dezvoltând în cei 5 ani de existență o rețea de distribuție puternică, ce a reușit să vândă în anul 2022 un număr de 152.900 autovehicule, față de 16.200 vândute în anul 2020. Astfel, CUPRA Formentor, cu 97.600 vânzări, și modelul electric CUPRA Born, cu 31.300 de vânzări, se detașează în topul celor mai dorite modele, în concordanță cu creșterea exponențială a mărcii. La nivel național, CUPRA se extinde în acele medii urbane pentru care marca și noile sale modele au fost și sunt create, recunoscând, astfel, potențialul pieței.

„Atunci când selectăm un oraș pentru a deschide o nouă locație este nevoie de o abordare strategică, deoarece trebuie să fie recunoscut totodată și potențialul pieței unde se face lansarea. CUPRA este un brand neconvențional, iar CUPRA Garage este un element cheie în strategia acestuia de implementare locală. Dorim să generăm experiențe unice și emoționale, iar faptul că avem propria noastră locație în showroom-ul CUPRA Garage din Timișoara confirmă faptul că ne transformăm ambiția în realitate”, a declarat Horațiu Moldovan, Brand Manager CUPRA România.

CUPRA Garage Timișoara – a doua destinație pentru pasionații auto

CUPRA Garage accentuează individualitatea mărcii, la fel cum modelele CUPRA ies în evidență într-un peisaj stradal, altfel uniform. Locația transmite, totodată, și ceva din viziunea mărcii: CUPRA este un brand provocator, în concordanță cu vremurile actuale, urban și independent. Performanța pură, tehnologia concentrată pe utilizator, dar și design sofisticat sunt doar câteva din caracteristicile brandului CUPRA, pe care le veți putea întâlni în noua locație. Ambianța acestui spațiu nou este concepută pentru a crea același sentiment de entuziasm și atractivitate contemporană pe care îl simți atunci când conduci o CUPRA.

Dragan Popadici, Directorul Executiv Porsche Timișoara, a declarat: „Porsche Timișoara este deja de 15 ani o adresă foarte cunoscută clienților din vestul țării pentru toate mărcile Grupului Volkswagen. Ne bucurăm să adăugăm în  portofoliul nostru emblematica marcă CUPRA, cea mai nouă marcă a Grupului, un spirit dinamic, modern și neconvențional, cu modele extrem de atrăgătoare, atât electrice, cât și cu motoare convenționale. Așa cum noul CUPRA Garage respectă întru totul cerințele funcționale și estetice ale mărcii, ca spațiu de primire și interacțiune cu clienții, așa ne vom asigura că respectăm standardele CUPRA și în materie de întreținere și service, obținând toate certificările internaționale necesare. Date fiind vânzările pe care le-am înregistrat până acum, cu best sellerul Formentor, suntem convinși că marca va fi foarte bine primită în vestul țării și ne bucurăm să fim noi cei care o vom pune la dispoziția fanilor și clienților.”

Noul showroom, un pas important spre consolidarea poziției pe piața locală

Inaugurarea noului showroom este prilejul perfect pentru a afirma, încă odată, că este un brand puternic și inovator, care își propune să se extindă și să-și facă noul concept cunoscut, atât la nivel național, cât și internațional. În prezent, în showroom este expus modelul CUPRA Formentor VZ5, cel mai puternic model al mărcii de până acum, iar în perioada imediat următoare, acestuia i se va alătura și CUPRA Born – o mașină 100% electrică. Performanța și electrificarea sunt caracteristici fundamentale ale mărcii CUPRA, piatra de temelie pe care vor fi construite toate modelele viitoare.

Transformarea SEAT S.A. de la combustie internă la electrificare avansează cu pași mari, deschizând calea pentru un nou capitol de creștere în istoria companiei, care aniversează anul acesta 30 de ani de la înființarea și inaugurarea fabricii de la Martorell, Barcelona. În anul 2021 brandul a lansat prima sa mașină 100% electrică – CUPRA Born, dând, astfel, startul ofensivei electrice a mărcii. Born s-a bucurat de succes încă de la momentul lansării oficiale, fiind unul dintre cei șapte finaliști la premiile European Car of the Year 2022. Acesta a fost al doilea an consecutiv în care CUPRA a fost selectată, după nominalizarea Formentor în 2021.

Planuri ambițioase pentru un viitor plin de inovații

Marca se pregătește în prezent pentru cea mai mare ofensivă de produse din istorie, care va începe în 2024 cu lansarea modelelor Tavascan și Terramar, urmate de  lansarea CUPRA UrbanRebel în 2025. Aceste noi modele vor permite mărcii să intre pe noi segmente și piețe și să-și atingă obiectivul pe termen mediu de a vinde 500.000 de mașini pe an. CUPRA are ca obiectiv poziționarea între primele 100 cele mai bune mărci globale până în 2030. Pentru a atinge acest obiectiv, va fi susținută de cel puțin șase pârghii de creștere sustenabilă. Între acestea este inclusă și globalizarea mărcii. În acest an, CUPRA intenționează să deschidă noi locații CUPRA GARAGE în Berlin, Madrid, Manchester și Paris. De asemenea, parte a obiectivului declarat de a deveni un brand global, CUPRA analizează în prezent intrarea în America de Nord.

 

 

Urmărește Daily Business pe Google News
Alte articole
PIB în frână de motor. INS: România crește cu doar 1,4%, susținută aproape exclusiv de investițiile publice
PIB în frână de motor. INS: România crește cu doar 1,4%, susținută aproape exclusiv de investițiile ...
IT-ul pierde teren. Energia fotovoltaică devine noul domeniu cu salarii în creștere și cerere uriașă de specialiști
IT-ul pierde teren. Energia fotovoltaică devine noul domeniu cu salarii în creștere și cerere uriașă ...
Atac ucrainean în adâncul Rusiei. Port strategic și rafinărie lovite de drone în aceeași noapte
Atac ucrainean în adâncul Rusiei. Port strategic și rafinărie lovite de drone în aceeași noapte
Primul weekend de iarnă aduce vânt extrem și temperaturi neobișnuit de ridicate. Cod roșu în Caraș-Severin
Primul weekend de iarnă aduce vânt extrem și temperaturi neobișnuit de ridicate. Cod roșu în Caraș-Severin
BEC cere ștergerea clipului filmat la Cotroceni cu Drulă, Nicușor Dan și Voiculescu: Material „cu caracter electoral ilegal”
BEC cere ștergerea clipului filmat la Cotroceni cu Drulă, Nicușor Dan și Voiculescu: Material „cu ...
Aproape 1.000 de angajaţi concediaţi după ce încă o fabrică din România se închide. Noi investitori ar putea revitaliza zona
Aproape 1.000 de angajaţi concediaţi după ce încă o fabrică din România se închide. Noi investitori ...
Guvernul a majorat valoarea nominală a tichetelor de masă. De când vor încasa angajaţii români mai mulţi bani
Guvernul a majorat valoarea nominală a tichetelor de masă. De când vor încasa angajaţii români ...
Daniel Băluță promite transparență, dar după alegeri: „Voi prezenta toate documentele despre averea familiei mele”
Daniel Băluță promite transparență, dar după alegeri: „Voi prezenta toate documentele despre ...
Drone militare neidentificate au vizat avionul Volodimir Zelenski înainte de aterizare la Dublin
Drone militare neidentificate au vizat avionul Volodimir Zelenski înainte de aterizare la Dublin
Vaticanul menține interdicția pentru diaconatul feminin, dar studiile continuă
Vaticanul menține interdicția pentru diaconatul feminin, dar studiile continuă
Tanczos Barna cere prudență: Sistemul Garanție-Returnare trebuie mai întâi să se stabilizeze
Tanczos Barna cere prudență: Sistemul Garanție-Returnare trebuie mai întâi să se stabilizeze
Apele Române: Distribuția apei în Prahova va începe doar după confirmarea analizelor DSP
Apele Române: Distribuția apei în Prahova va începe doar după confirmarea analizelor DSP
Avocatul Poporului cere reguli clare pentru pensiile românilor care au muncit în străinătatepensii
Avocatul Poporului cere reguli clare pentru pensiile românilor care au muncit în străinătatepensii
New York Times dă în judecată Pentagonul după retragerea acreditărilor și noile reguli restrictive pentru presă
New York Times dă în judecată Pentagonul după retragerea acreditărilor și noile reguli restrictive ...
Federica Mogherini demisionează de la conducerea Colegiului Europei după deschiderea unei anchete EPPO pentru fraudă
Federica Mogherini demisionează de la conducerea Colegiului Europei după deschiderea unei anchete EPPO ...
ONG-urile boicotează consultările ICCJ. Dialog selectiv și cu pensiile speciale ascunse sub preș
ONG-urile boicotează consultările ICCJ. Dialog selectiv și cu pensiile speciale ascunse sub preș
Dominic Fritz acuză PSD că politizează criza de la Paltinu: „Instituțiile au fost conduse de pile și amante”
Dominic Fritz acuză PSD că politizează criza de la Paltinu: „Instituțiile au fost conduse de pile ...
Poșta Română vrea să renunțe la livrarea pensiilor. „E o povară, nu un business sustenabil”
Poșta Română vrea să renunțe la livrarea pensiilor. „E o povară, nu un business sustenabil”