- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

De necrezut! Câți bani a plătit un român la cafeneaua Louis Vuitton din Milano

29 Apr, 16:21 • Cornel Ghimeșan
Un român care a plecat într-un city break în Milano a mers să testeze celebra cafenea Louis Vuitton care abia s-a deschis în centrul orașului.
De necrezut! Câți bani a plătit un român la cafeneaua Louis Vuitton din Milano

E una dintre cele mai de lux cafenele din milano, iar experiența românului a venit la pachet și cu o notă de plată pe măsură. Iată cât a plătit bărbatul pentru trei cafele, mâncare și desert.

Milano e un oraș cunoscut pentru moda și eleganța aparte, care îi întâmpină pe localnici și turiști cu o mulțime de magazine de la branduri celebre. Pentru că Louis Vuitton e o marcă extrem de populară acolo, reprezentanții săi s-au gândit să deschidă și o cafenea cu același nume. Luxul a ajuns la alt nivel, nu numai atunci când vorbim de haine și genți de mii de euro. Se pare că și prețurile de la cafenea sunt uriașe.

Citește și A renunțat la alimentul preferat al românilor și a slăbit 90 kg. Transformarea spectaculoasă a unui bucătar într-un singur an

Câți bani a plătit un român la cafeneaua Louis Vuitton din Milano

Românul și-a dorit mult să trăiască această experiență în orașul modei. A plătit pe un cappuccino 7 euro și tot atât a costat și un latte machiato. De asemenea, a luat și de mâncare, o porție de paste „Spaghetti e Gamberi Viola”, care au costat 54 de euro.

Deserturile, Mono Tiramisu și Mono Charlotte, au fost 16 euro fiecare. Cafeneaua, parte din complexul de lux Louis Vuitton din Milano, promite o experiență gourmet într-un decor sofisticat, iar prețurile reflectă nu doar calitatea preparatelor, ci și prestigiul brandului.

În ciuda prețurile extravagante, românul a avut o experiență foarte plăcută la respectiva cafenea Louis Vuitton. Brandul creează o experiență completă: de la decorul rafinat și până la farfuriile atent lucrate, fiecare detaliu vorbește despre lux. Este o invitație de a trăi pentru câteva clipe în lumea selectă a modei și designului.

Citește și Noile condiţii pentru primirea salariului minim de incluziune în 2025. Ce reguli trebuie îndeplinite

Asocierea dintre gastronomie și brandurile de lux nu este nouă. Tot mai multe case de modă sau mărci de renume își extind universul în domenii neașteptate: cafenele, restaurante, chiar hoteluri. Prin astfel de inițiative, ele nu vând doar produse, ci și un stil de viață. Iar clienții sunt gata să plătească pentru a fi parte, fie și temporar, din această lume.

Urmărește Daily Business pe Google News
Tags:
Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult