Alexandra Harabagiu și Alexandru Mantale sunt doi tineri antreprenori din Iași care au transformat dragostea pentru animalele de companie într-o afacere de succes. Totul a pornit din dorința de a dezvolta o aplicație, numită PetNote, un fel de rețea socială dedicată animalelor de companie.
Mica afacere a pornit în anul 2023. Inspirația lor a fost motănelul lor Mișu, un pisoi adoptat de pe străzile din Tătărași. Mișu a devenit rapid sufletul casei și testerul pentru ansamblurile de joacă pe care le realizau.
„Totul a pornit făcând o aplicație PetNote, care am vrut să fie un fel de social media cu și despre animăluțe, dar care să aibă rol și de carnet de sănătate pentru animalele noastre de companie. Ne-am dat seama că trebuie să ne reprofilăm puțin, pentru că nu eram suficienți de pregătiți pentru acel proiect atunci, dar a fost un moment bun pentru a explora crescutul pisicilor, pentru motănelul nostru Mișu. Nu pot să zic că avem un istoric destul de bazat în asta. Nu venim cu background drept arhitecți, ci din pasiune, și cu puține cunoștințe în vânzări, graphic design și puțin business management, și cu iubirea foarte mare pe care am avut-o pentru motănelul nostru Mișu. Am pornit cu ansamblurile de joacă, pentru că fix în fiecare an trebuia să îi luăm o nouă căsuță. Fix înainte să o luăm pe următoarea am zis: cum ar fi să facem noi una? Așa am început să ne interesăm de materiale și să înțelegem de ce nu eram mulțumiți de ce achiziționam până atunci. De la primul model am ajuns din strâmb în mai puțin strâmb, și, acum, avem cam un an jumătate de când am pus primele modele la vânzare. Considerăm că suntem la început”, a spus Alexandra Harabagiu, pentru BZI.ro.
Dintr-o nevoie simplă și din dragostea pentru motănelul lor Mișu, Alexandra și Alexandru au transformat o idee într-o mică afacere cu ansambluri de joacă pentru pisici.
„Momentan, noi vindem doar online, vindem în toată țara, pe Marketplace-uri. Ne mândrim că am avut feedback foarte pozitiv și considerăm noi că am avut o creștere. Ne-am bazat foarte mult pe creștere organică, pentru că am pornit afacerea asta efectiv din salariile noastre, cu ce am putut să facem”, a mai spus Alexandra Harabagiu.