- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Jobul de non-voice customer service aduce numeroase beneficii pentru români. Cum poți câștiga peste 1000 de euro

30 Dec, 09:10 • Bumbeneci Diana
Un non-voice customer service support câştigă între 850 şi 1.400 de euro net pe lună. Iată care sunt principalele atribuții ale acestui job.
Jobul de non-voice customer service aduce numeroase beneficii pentru români. Cum poți câștiga peste 1000 de euro

Un non-voice customer service support în România se referă la furnizarea de asistență sau suport pentru clienți prin canale care nu implică comunicarea vocală sau telefonul. Acest tip de serviciu este adesea oferit prin intermediul altor mijloace de comunicare, precum e-mail, chat online, mesagerie text sau platforme de social media.

Ce prevede jobul de non-voice customer service

Te mai poate interesa și: Loteria Română anunță care sunt numele extrase cel mai des în istoria jocului loto 6/49. Cu aceste numere poți deveni milionar

Un angajat pe poziţia de non-voice customer service support are un salariu care variază, în medie, între 850 şi 1.400 de euro net pe lună, arată datele de la platforma de recrutare online bestjobs.

„Non-voice customer support se referă la furnizarea de asistenţă clienţilor prin metode alternative faţă de comunicarea vocală telefonică. Acest tip de suport poate include răspunsuri la e-mailuri, conversaţii prin chat, asistenţă prin mesaje scrise, gestionarea reclamaţiilor prin platforme de ticketing sau intermedierea discuţiilor pe platforme de social media.

Cerinţele pentru rolul de non-voice customer support includ abilităţi excelente de comunicare într-o limbă străină, experienţă în servicii clienţi şi cunoştinţe de operare PC. Poziţia combină de multe ori comunicare verbală şi scrisă, oferind un mediu hibrid. Oferta salarială variază în funcţie de limbile străine vorbite, între 850 şi 1.400 euro net“, spune Ana Vişian, marketing manager, bestjobs.

Beneficiile non-voice customer service includ flexibilitatea, întrucât agenții pot interacționa cu mai mulți clienți simultan, și posibilitatea de a furniza răspunsuri documentate și bine gândite. Aceste canale de comunicare pot fi, de asemenea, preferate de clienți pentru anumite tipuri de interacțiuni sau atunci când nu doresc să discute prin telefon.

Angajatul pe acest post mai primește, pe lângă salariul promis, tichete de masă, abonament clinică privată de sănătate, posibilitatea de a lucra remote şi abonament la sala de sport.

La ora actuală, în România, 831 de posturi vacante pentru poziţia de non-voice customer support sunt disponibile pe platforma bestjobsdintr-un total de 35.000 de anunţuri de angajare active. Cele mai multe anunţuri de angajare sunt în Bucureşti, Braşov, în regim de muncă remote etc.

Ai mai putea citi: 2023 pe piața muncii în cifre: 350.000 de joburi noi, 10,2 milioane de aplicări și 500.000 de candidați care au aplicat pentru cel puțin un job

Într-o mare de oameni care merg în direcții simple, seci sau poate chiar absurde, o lume grăbită și gata mereu să alerge pentru îndeplinirea unui scop, eu am ales să mă opresc în loc și să ... citește mai mult