Lidl, surpriză de proporții pentru clienții săi. Au fost și alte lucruri care s-au dat complet gratis, din partea companiei germane, în România.
Condiția de participare pentru clienții Lidl a fost să cumpere de minimum 100 de lei, sumă pe un singur bon fiscal, nu pe mai multe cumulate, de la orice magazin din țară. Sunt mulți care ar fi putut să participe, dar greșeala lor este că nu au scanat aplicația. La fiecare sută de lei, primeau un punct în aplicație. După 6 puncte, intrai în concurs. Cu cât aveai mai multe, cu atât șansele tale de câștig erau și mai mari.
Apoi, la următoarea etapă, după ce adunai șase puncte, trebuia sa apeși din aplicație butonul „Trimite participare”. Aveai posibilitatea să trimiți mai multe șanse de participare. De exemplu, la 12 puncte, aveai deja 2 șanse.
Retailerul german a cheltuit mii de euro pentru derularea acestei campanii. Au fost acceptate toate produsele cumpărate, în afară de țigări, lapte pentru bebeluși, țuică sau palincă. Nu au intrat în valoarea minimă de 100 de lei nici taxa pentru SGR. În rest, au fost acceptate toate celelalte variante.
Lidl a pus la bătaie premii în valoare de 288.621 lei, fără TVA. La calcul intră și marele premiu de 10.000 de euro, dar și 3 premii de câte 2.000 de euro fiecare și 1000 de cupoane de 200 de lei prin Lidl Plus.