Digi RCS-RDS le-a comunicat clienților din România o schimbare care se produce în luna martie 2025. Mai exact, compania a anunțat că sistemul de plată va fi modificat în sensul că firma nu mai are niciun fel de contract cu Selfpay. Așadar, cei care vor folosi în continuare terminalele vor suporta un comision. Acesta se ridică la suma de 5 lei pentru fiecare factură care se achită la Selfpay.
Clienții din România trebuie să știe că acest cost nu este perceput de Digi RCS-RDS, ci de operatorul care administrează terminalele de plată
„Vrem să te anunțăm că din martie 2025 DIGI nu mai are contract cu Selfpay pentru plata facturilor. Dacă alegi să plătești în continuare la aceste terminale, furnizorul lor va percepe un comision suplimentar de 5 lei per factură.
Citește și: Cum un concurent uriaș din telecomunicații amenință să doboare Digi RCS-RDS
Riști ca plata să nu fie alocată corect. Această taxă nu este aplicată de DIGI, ci este stabilită de operatorul terminalului”, a transmis Digi RCS-RDS, conform publicației idevice.ro.
Selfpay susține că regretă hotărârea luată de Digi RCS-RDS. Întreruperea contractului pentru plata facturilor a fost una unilaterală.
„Am încercat în repetate rânduri să găsim soluții sustenabile pentru continuarea acestui parteneriat, însă oferta noastră, care includea și integrarea gratuită a plăților DIGI în aplicația mobilă SelfPay Now (folosită de peste 600.000 de utilizatori), nu a fost acceptată.
Citește și: Orange, hotărât să detroneze Digi RCS RDS. Oferta cu care gigantul vine în 2025
Costurile operaționale aferente procesării plăților prin rețeaua noastră de peste 12.000 de locații depășesc semnificativ comisionul propus către SelfPay, și totuși compania DIGI a ales să nu acopere acest cost, preferând în schimb să închidă colaborarea”, a transmis Selfpay, relatează profit.ro.