Știri interne

Primăria Capitalei reia licitația pentru finalizarea reparațiilor la Podul Grant. Contractul valorează 58 de milioane de lei

25 Nov, 18:10 • Cornel Ghimeșan
Primăria Capitalei a scos la licitație, prin Administrația Străzilor București, un contract de 58 de milioane de lei, bani de la bugetul local, pentru reparații capitale la Podul Grant, unul dintre cele mai importante pasaje rutiere supraterane din București. Nicuşor Dan a anunţat că procedura de reluare a lucrărilor de reabilitare şi consolidare a Podului Grant a fost publicată în SEAP.
Primăria Capitalei reia licitația pentru finalizarea reparațiilor la Podul Grant. Contractul valorează 58 de milioane de lei

Primăria Capitalei reia licitația pentru finalizarea reparațiilor la Podul Grant. „Procedura pentru reluarea lucrărilor de reabilitare şi consolidare a Podului Grant a fost lansată în SEAP de Administraţia Străzilor Bucureşti (ASB). Invit operatorii economici interesaţi să depună oferte până pe 3 ianuarie 2023”, a scris Nicuşor Dan pe pagina sa de Facebook.

Citeşte şi: Noile taloane de pensie vor arăta diferit în 2023. La ce detaliu trebuie neapărat să fie atenți toți românii

Potrivit primarului general al Capitalei, lucrările vor fi demarate anul viitor, după realizarea proiectului tehnic: „Finalizarea acestui proiect reprezintă o prioritate pentru Municipalitate în condiţiile în care obiectivul a fost finalizat în anul 1982 şi reabilitat în urmă cu 15 ani. Lucrările ce urmează a fi executate vizează structura de rezistenţă a pasajului, reabilitarea liniei de tramvai, a căii rutiere, dar şi refacerea celor 6 bretele şi a trotuarului pietonal.

Valoarea estimată a lucrărilor este de 57.820.005,09 lei, iar durata de execuţie este de 24 de luni.

Citeşte şi: Se dau bani de la stat. Categoria de români care va primi cea de-a 13-a indemnizaţie în 2023

În 2019, în mandatul Gabrielei Firea, Primăria Capitale începea reparații în regie proprie la Podul Grant, dar proiectul s-a blocat la aproximativ o treime stadiu fizic de execuţie, în 2019 la 32%, iar în 2020 la 35%, pentru că PMB a rămas fără bani. S-au executat lucrări pe: Pasajul principal sens Turda – Crângași (nefinalizate până la limita de proiect, respectiv intersecția cu celelalte căi de comunicație); Bretelele B,D,F și breteaua pietonală (nefinalizate până la limita de proiect, respectiv intersecția cu celelalte căi de comunicație). Din totalul lucrărilor, la sfârșitul anului 2019, stadiul fizic realizat era în procent de 31,6%, iar pe parcursul anului 2020, până în luna iunie, au fost realizate lucrări doar în proporție de 3,2%. Din luna iunie a anului 2020, CMSPPB (Compania Municipală Străzi, Poduri şi Pasaje) nu a mai continuat lucrările”, arată PMB la solicitarea Economedia.

Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult