- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Vești bune pentru iubitorii de fast food! Un restaurant important revine în România

17 Feb, 08:22 • Stefan Simion
Este oficial! Un important lanț de restaurante revine în România. Iată care este brandul de care se pot bucura românii.
Vești bune pentru iubitorii de fast food! Un restaurant important revine în România

A apărut vestea mult așteptată de iubitorii de fast food! Burger King reia activitatea în țară, însă cu un alt partener, citează zf.ro.

Începând cu 2024, Burger King reia dezvoltarea în țară. Lanțul de restaurante de tip fast food va avea un nou director de operațiuni, mai exact, pe românul Cristian Turculeț. La fel de bine, compania se bucură de suportul unui nou partener, Rex Concepts CEE, o societate care face parte din grupul McWin Partners.

Restaurantul de tip fast food se va dezvolta în România

Reprezentanții Burger King au declarat că, începând cu anul 2024, lanțul de magazine de tip fast food se vor dezvolta în 3 țări, una dintre ele fiind chiar România. Cehia și Polonia sunt celelalte state în care cetățenii se vor putea bucura de ofertele și preparatele gigantului american. Pentru planul de extindere din România, executivul român Cristian Turculeț a fost ales pentru funcția de director de operațiuni.

Citește și: Restaurantele de tip fast food poluează planeta. Cât CO2e eliberează un singur hamburger?

Acordul pentru dezvoltarea și extinderea brandului a fost semnat încă din 2018, iar la momentul actual, demersurile sunt pe cale de finalizare. Compania a început deja să caute angajați pentru restaurantele care vor fi deschise. Pe lângă veniturile generoase, salariații vor putea beneficia de tichete de masă, bonusuri și diferite servicii medicale.

fast food
fast food

600 de restaurante vor fi deschise cumulat în cele 3 țări în care reprezentanții Burger King doresc să se dezvolte. Declarațiile oficiale arată că primele inaugurări vor avea loc chiar la începutul anului viitor. Acest lanț de restaurante de tip fast food nu este prezent pentru prima oară în piața din România.

Brandul american a revenit în țară pentru a doua oară, în sistem de franciză, în toamna anului 2019. La prima apariție, business-ul nu a avut parte de succes, având în vedere că a dat faliment. Principala cauză a eșecului se referă la criza financiară care a avut loc în perioada 2009-2010.

Vezi și: Lukaşenko ironizează McDonald’s, după ce lanţul de fast food a anunțat că pleacă din Belarus: „Şi noi ştim să tăiem pâinea în două şi să punem înăuntru o bucată de carne, cartofi prăjiţi şi salată”

Numele meu este Ștefan Simion și sunt absolvent al Facultății de Jurnalism din București. În ultimii ani am lucrat pe postul de redactor în mai multe instituții de presă din România, iar acum ... citește mai mult