- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Arbitrul pietei telecom si-a schimbat identitatea vizuala cu 30.000 euro

08 Aug, 14:32 • Redactia DailyBusiness
Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei (ANRCTI) a platit companiei Brahms International peste 110.000 lei (circa 31.700 euro) pentru crearea unei noi identitati vizuale, au informat vineri reprezentantii Autoritatii.
Arbitrul pietei telecom si-a schimbat identitatea vizuala cu 30.000 euro

Pentru contractarea de servicii de consultanta de brand si realizarea manualului de identitate vizuala a ANRCTI, institutia a organizat in luna octombrie a anului trecut o licitatie publica deschisa la care au participat doua companii.

Procesul de schimbare a identitatii vizuale a inclus schimbarea logo-ului, culorile si simbolul insotitor al numelui institutiei.

Noua identitate vizuala a ANRCTI a fost conceputa pentru a reprezenta institutia care a rezultat din fuziunea dintre fosta ANRC (Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii) si fostul Inspectorat General pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei (IGCTI).

ANRCTI evalueaza in prezent 3 oferte primite in cadrul licitatiei pentru refacerea site-ului institutiei.