- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Aviva isi promoveaza imaginea in gari si pe trenuri

24 Nov, 09:26 • Redactia DailyBusiness
Campania de imagine Aviva Asigurari de Viata va continua prin mijloace mai putin folosite in Romania, de pilda publicitatea in gari si pe trenuri.
Aviva isi promoveaza imaginea in gari si pe trenuri

Campania este dezvoltata de agentia de publicitate Re:ply si de agentia de media planning Starcom

Urmeaza sa continuam campania prin intermediul Internetului, mai ales prin concursul de fotografie de pe site-ul Aviva, dar si prin intermediul unei metode mai putin folosite pe piata de publicitate din Romania, si anume brandingul prin gari si pe trenuri, a spus pentru DailyBusiness Cristina Rusen, client service director la Re:ply.

Trenurile Sageata Albastra care circula prin primele 6 orase ale tarii din punct de vedere al activitatii Aviva, si anume Bucuresti, Cluj, Iasi, Timisoara, Brasov si Craiova, vor purta mesajul campaniei. De asemenea, garile din aceste orase vor purta insemne de bun venit personalizate de Aviva.

Prima etapa a campaniei de comunicare prin presa scrisa a acestei campanii a durat o luna de zile, incepand din luna octombrie, cand a fost demarata intreaga campanie de imagine Aviva. Ea a acoperit ziare si reviste cu tiraj national precum Ziarul Financiar, Biz, Cariere si TV Mania.

Mesajul pe care realizatorii campaniei vor sa il transmita despre Aviva Asigurari de Viata, elaborat in jurul sloganului „Daca vesel se traieste, fa asa”, este ca spontaneitatea si pofta de viata sunt mai usor de obtinut de catre oricine atunci cand exista un sentiment de siguranta.

Agentia Re:ply, existenta pe piata romaneasca de 4 ani, planuieste sa liciteze in viitor pentru realizarea unei alte campanii de comunicare Aviva. Este vorba despre o campanie mai consistenta decat aceasta si de mai lunga durata, a declarat Rusen fara sa dezvaluie mai multe detalii.

Re:ply este specializata in comunicare interna si externa de brand, identitate de corporatie si publishing si are clienti precum Baneasa, UPC Astral, IKEA, Dacia Renault, Distrigaz, Europolis si Metro.

Ceea ce este specific acestei agentii este imbinarea de custom communication (publicarea de reviste pentru companii cu scopul de intarire a brandului) cu mijloace conventionale de publicitate (Above The Line -ATL), conform oficialilor Re:ply.

Printre revistele publicate de Re:ply se numara revista cu circuit intern a companiei Dacia si revista Blu, cu circuit extern (atat pentru angajati cati si pentru clienti) a farmaciei Sensiblu.

Starcom este divizia de media a agentiei Leo Burnett, printre ai carei clienti se numara Altex, Interbrew si Procter & Gamble.