MEDIA & MARKETING

Top televiziuni platite de RMGC in 2013

07 decembrie 2013, ora 14:05   | 2 comentarii publicate
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
tv.jpg
RISE Project a obtinut dosarul fiscal al Rosia Montana Gold Corporation (RMGC) si a analizat platile efectuate de corporatia miniera in 2013. Vezi ce televiziuni au incasat cei mai multi bani.

In decursul acestui an, televiziunea de stiri Romania TV (RTV), detinuta de Sebastian Ghita, un apropiat al premierului Victor Ponta, a incasat 1,54 milioane de lei de la RMGC, conform sursei citate.

Si cele doua fete ale magnatului Dan Voiculescu, Corina si Camelia, au primit 468.000 de lei de la RMGC direct prin firma Global Media Solutions SA.

Antena 3, la randul ei, a incasat 495.000 lei de la RMGC. La acesti bani, se adauga si alti 580.000 de lei primiti de Antena 1 (Antena TV Group) din aceeasi sursa.



Posturile care au mai luat bani in 2013 sunt: Pro TV (959.000 lei), B1 TV 615.000 de lei), Kanal D (218.000 lei), Prima Tv (175.000 lei), Realitatea TV (75.000 lei), TVR (102.000 lei), Etno TV (12.000 lei), Alba TV (22.000 lei) si Mediafax (13.000 lei).

Gabriel Resources, actionarul majoritar al Rosia Montana Gold Corporation (RMGC), a utilizat in primele noua luni ale acestui an 22,8 milioane dolari canadieni din rezerve si anunta cheltuieli in crestere cu avizarea si comunicarea in a doua jumatate a anului, in contextul dezbaterii din Parlament.

Gabriel Resources, inregistrata in Canada si listata la bursa de la Toronto, avea la finele lunii septembrie lichiditati de 56,2 milioane dolari canadieni, potrivit unui comunicat transmis vineri de compania care detine 80% din actiunile RMGC. La finele anului trecut, rezervele erau de 79 milioane dolari canadieni.

Rosia Montana Gold Corporation (RMGC), compania care detine licenta de exploatare a aurului de la Rosia Montana a fost pusa recent sub urmarire penala, intr-un amplu dosar de evaziune fiscala si spalare de bani.

La finele lunii septembrie, Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a anuntat ca a primit peste 2.000 de reclamatii privind modul in care radiodifuzorii au reflectat subiectul proiectului de exploatare miniera de la Rosia Montana si al protestelor celor care se opun acestui proiect.

"S-au primit peste 2.000 de sesizari. Sesizarile fac referire in primul rand la spoturile pe care toti radiodifuzorii le-au difuzat - spoturi pro RMGC. Alte reclamatii se refera la emisiuni de dezbateri si stiri care ar fi sponsorizate de RMGC, suntem intrebati de ce acceptam sa fie doar un punct de vedere difuzat de radiodifuzor si nu ii obligam sa vina cu toate partile implicate", a spus Laura Georgescu, presedintele CNA.

Ea a mai spus ca alte reclamatii se refera la faptul ca televiziunea publica, timp de noua zile, nu ar fi reflectat protestele din strada.

Pe de alta parte, in prima parte a sedintei de marti a CNA, Valentin Jucan, membru al Consiliului, a spus ca subiectul Rosia Montana este una din cele mai mari manipulari din spatiul audiovizual.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Cristian Niculae a spus:
07/12/2013 16:13
Cum sa nu te intrebi ce zace acolo, daca oamenii isi permit asa cheltuieli inainte sa se apuce de treaba?
 
Dan Goldeanu a spus:
11/12/2013 09:20
Cati bani au luat si site-urile pe care s-au promovat aberatiile de la RMGC?
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 20 Octombrie 2020, 02:41
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter