- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Director marketing direct la Orange UK: Viitorul inseamna afiliere si mix intre online si offline

03 Nov, 12:16 • emanuel.ceciu
Internetul va juca un "rol masiv" in dezvoltarea operatorului telecom Orange atat in Romania cat si pe plan international, investitiile companiei in acest segment crescand la nivel global cu circa 10% de la an la an, a declarat pentru DailyBusiness.ro Jeremy Morris, head of direct marketing Orange Marea Britanie.
Director marketing direct la Orange UK: Viitorul inseamna afiliere si mix intre online si offline

„Nu intra in competentele mele sa vorbesc despre evolutia Orange in Europa de Est, inclusiv Romania, dar pot spune ca, per total, Orange investeste masiv in segmentul new media. In display investim din ce in ce mai putin, este un trend, in schimb investim in search, afilieri”, a spus Morris, intr-un scurt dialog cu DailyBusiness.ro, inainte de inceperea evenimentului dedicat online-ului RoNewMedia 4.0.

Pentru a atrage cat mai multi clienti pe magazinele online ale Orange, oficialul companiei subliniaza ca este nevoie de un dialog sustinut cu acestia, un mix intre offline si Internet. „Internautii fac din ce in ce mai mult multitasking, este nevoie sa comunicam cu ei pe cat mai multe frecvente. Oferim, de exemplu, vouchere online pe care clientii le pot folosi in achizitiile din magazinele fizice. De asemenea, ne folosim de sisteme de afiliere cu alte portaluri ce atrag trafic pentru a creste vanzarile. Acest sistem merge foarte eficient chiar si in perioade de criza economica”, spune Morris.

In Marea Britanie, 27.500 de contracte de telefonie mobila, cu toti operatorii, au fost incheiate prin afiliere in luna august a acestui an, numarul fiind in crestere.

In ceea ce priveste segmentul de business, marketer-ul Orange Marea Britanie spune ca flexibilitatea si inovatia reprezinta punctele cheie care atrag clienti pe acest segment. „Clientii din Marea Britanie (de date pentru telefonie mobila – n.r.) achizitioneaza in special pachete care ofera acces nelimitat la e-mail. Suntem nevoiti sa inovam continuu, sa iesim pe piata cu pachete din ce in ce mai complexe”, spune Morris. Acesta se arata de asemenea incantat de faptul ca intr-o saptamana, Orange va lansa si pe piata din Marea Britanie telefonul Apple iPhone 3GS.

Intrebat daca nu este tarziu, avand in vedere ca O2, concurent al companiei frantuzesti pe piata din Marea Britanie, comercializeaza deja de mai multi ani terminalul Apple, Morris spune ca „pentru iPhone este tot timpul loc pe piata. Deja avem un numar mare de precomenzi si va avea succes”. Pe segmentul de business, in Marea Britanie este folosita cel mai mult marca BlackBerry.