- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Primul serviciu romanesc de monitorizare a brandurilor pe Internet, asteptat in trei luni

20 Mar, 01:01 • Redactia DailyBusiness
Serviciul de monitorizare a brandurilor pe media online Netclips, dezvoltat de doua companii romanesti, ar putea fi pus in vanzare pentru advertiseri si pentru agentiile de media peste circa trei luni, a declarat pentru DailyBusiness Radu Ionescu, managing director al agentiei de marketing online Kinecto.
Primul serviciu romanesc de monitorizare a brandurilor pe Internet, asteptat in trei luni

Peste o luna, serviciul va deveni disponibil pentru testare.

Netclips este un proiect dezvoltat de Kinecto si M&C Consult, o companie detinuta de Cristian Manafu, consultant pe media si online.

„Netclips va oferi companiilor o imagine cat mai buna despre cum brandurile lor sunt reflectate si percepute in mediul online. Serviciul va monitoriza atat site-urile de continut, cat si blogurile si forumurile locale”, a precizat Ionescu.

Conform celor doi autori ai proiectului, serviciul a primit deja cereri de testare din partea unui numar de 10 companii mari.

Serviciul, primul de acest gen din Romania, va permite si realizarea unor rapoarte de auditare a perceptiei corespunzatoare brandurilor, reflectate in conversatiile care se poarta online de catre internauti.

Nu vor fi monitorizate doar site-urile romanesti, ci si site-uri si platforme dezvoltate la nivel international, precum blogger.com sau flickr, a mai explicat managerul de la Kinecto.

Serviciul va fi disponibil pentru orice advertiser, institutie media, agentie de publicitate sau de PR care isi manifesta interesul.

„In prezent suntem in discutii cu o companie germana de software pentru o posibila implementare a unui sistem software complex de monitorizare media”, a explicat Radu Ionescu, care nu a dorit sa precizeze numele companiei.

In cazul in care negocierile cu firma germana nu vor avea rezultate, programul software necesar functionarii serviciului va fi dezvoltat de catre programatori romani in colaborare cu firmele lui Radu Ionescu si a lui Cristian Manafu.

„Netclips va fi insotit la lansare si de un serviciu de consultanta in comunicarea online pentru clientii sai. Practic, putem spune ca Netclips ofera un diagnostic al brandului in mediul online si totodata propune si cea mai buna reteta de imbunatatire a starii brandului”, a spus Cristian Manafu, co-initiator al proiectului Netclips, in cadrul evenimentului PR Forum, organizat saptamana trecuta la Bucuresti.

Cei doi consultanti media nu au dorit sa ofere deocamdata informatii suplimentare despre costurile proiectului sau despre perioada de recuperare a investitiei.