- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Real Estate

Mall-ul Promenada si-a angajat 4 agentii pentru lansare

16 Sep, 12:31 • karina.popescu
Promenada Mall a selectat pentru campania de lansare si sustinere a brandului in acest an agentiile Papaya Advertising, Godmother, OMD si Rogalski Damaschin Public Relations, ce vor avea responsabilitati diferite.
Mall-ul Promenada si-a angajat 4 agentii pentru lansare


Procesul, desfasurat
pe o perioada de doua luni, a constat mai intai in selectarea
agentiei de strategie si comunicare de brand, in urma careia Papaya
Advertising a fost desemnata castigatoare. Ulterior au fost selectate
agentiile de media, BTL, online si PR.

Astfel, serviciile
media buying si planning vor fi asigurate de catre OMD, in timp ce
Godmother va coordona procesul de comunicare in mediul online si BTL,
iar Rogalski Damaschin Public Relations va fi responsabila pentru
comunicarea cu presa si liderii de opinie.

Mall-ul Promenada,
situat la intersectia arterelor Calea Floreasca, Soseaua Pipera si
Str. Barbu Vacarescu, va fi inaugurat pe 17 octombrie. Proiectul este
dezvoltat de Raiffeisen Evolution, cu o investitie de peste 130
milioane de euro.

Centrul comercial va avea o terasa exterioara cu o suprafata de peste 7.000 de mp, o gradina verde pe perioada verii si un patinoar pe durata sezonului rece. Design-ul cladirii este semnat de un birou de arhitectura romanesc – B23T.

Executia proiectului a fost atribuita de catre dezvoltator, la sfarsitul anului 2011, constructorului austriac Strabag, in calitate de antreprenor general. 

Constructia este realizata pe sase niveluri. Primele doua etaje subterane ( -3 si -2) vor fi destinate parcarii, restul de patru niveluri (din demisol si pana in etajul 2) gazduind zona comerciala a Promenadei cu o suprafata inchiriabila de 35.000 de mp. In total, mall-ul va numara 1.300 de locuri de parcare. 

La demisol vor fi concentrate atat zona de servicii oferite de centrul comercial, cat si o parte dintre cei mai importanti chiriasi. Dintre retailerii care isi vor desfasura activitatea pe acest nivel pot fi amintiti: Autograf (papetarie), supermarketul Billa, Baby’s Boutique, Carturesti, Christian Tour, Corelli, Credit Europe Bank, Deco In (decoratiuni), Deichmann, Deluxe Cards, DM Drogerie Markt, Eco Clean (curatatorie ecologica), Flanco, Florens, Germanos, Hervis, Inmedio, JPB Cigars, Lego, Murano, Nobilis (mobilier si decoratiuni), Noriel, Oliviers&Co, Optiblu, Peek & Cloppenburg (primul nivel), Penti, Plant Univers, Pink & Blue (galerie multibrand pentru copii), Raiffeisen Bank, Simona’s Cookshop, Spazio Caffe, Vodafone, Salon Yvonne (centru de infrumusetare), Textura, Wine Boutique. 

La acest nivel vor functiona magazinul mono-brand Lego, retailerul international Tchibo cu o cafenea si un magazin care va comercializa pe langa cafea si espressoare, articole de imbracaminte si decoratiuni interioare, primul magazin Seven Sins (lenjerie) si un magazin pentru copii, Superkidz. 

Parterul centrului comercial va gazdui retaileri precum Be Nat (gastronomie bio), Beautik, Berska, Bijou Brigitte, Body Shop, C&A (primul nivel), Cacharel, Calzedonia, Cellini, Chic Ville, Cielo Venezia, Douglas, Ecco, Help Net, H&M (primul nivel), Il Passo, Intimissimi, Yves Rocher, MAC, Massimo Dutti, Musette, Musette Man, Oysho, Pandora, Paul, Peek & Cloppenburg (al doilea nivel), Promod, Roberto Bravo, Sabon, Sephora, Starbucks, Stradivarius, Swarovski, Zara si Zara Home. Mai multe detalii cititi aici.

Dezvoltatorul imobiliar Raiffeisen
Evolution este o companie de origine austriaca, cu sediul central la
Viena, care opereaza pe pietele din Europa Centrala si de Est.
Portofoliul sau include ansambluri rezidentiale, cladiri de birouri,
centre comerciale, hoteluri si proiecte imobiliare mixte. In Romania
activeaza din 2003, timp in care a dezvoltat si vandut trei proiecte
de birouri: Oracle Tower, Sky Tower si Floreasca City Center Office.