- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Turism

Agentia online de turism Travel Planner tinteste venituri de 1 mil. euro in primul an

19 Aug, 15:13 • cristina.mihai
Agentia de turism cu prezenta exclusiv online Travel Planner tinteste milionul de euro in primul an de activitate, in conditiile in care serviciile turistice sunt unele dintre cele mai cautate "bunuri" de catre internautii romani, au spus pentru DailyBusiness.ro reprezentantii companiei.
Agentia online de turism Travel Planner tinteste venituri de 1 mil. euro in primul an

Travel Planner foloseste un concept de servicii de turism promovate si vandute secvential, in functie de destinatie. Astfel fiecare destinatie pe care agentia o va promova va avea propriul site. Pana in prezent, compania a lansat primul site de vacante si team-building in Bulgaria, inaugurat oficial pe 28 iulie.

„Travel Planner nu este un portal turistic, pentru ca noi ne vindem propriile pachete de vacanta”, a spus Sebastian Constantinescu, project manager Travel Planner, adaugand ca agentia are si un sediu fizic, in care insa vin in proportie de 99% clientii care deja si-au rezervat pe site pachetele turistice.

„Mai sunt si alte agentii care activeaza si online, insa noi incercam sa ne concentram majoritar pe vanzarile online. Ceea ce ne diferentiaza este faptul ca vom incorpora site-uri specializate pentru fiecare destinatie in parte”, a adaugat Constantinescu.

„Activam pe o piata incipienta in ceea ce priveste alegerea si achizitionarea serviciilor de turism online”, declara Sebastian Constantinescu, promotorul conceptului de promovare secventiala a serviciilor de turism in Romania.

Investitia initiala in acest business s-a ridicat la 15.000 euro.

Pana in prezent site-ul a fost vizitat de 9.000 de persoane si a intermediat vanzarea de pachete turistice de 75.000 euro.

Obiectivul de business este de a construi o retea de site-uri sub acelasi brand.

„Am ales Bulgaria ca prim proiect in cadrul Travel Planner, nu neaparat pentru ca romanii, in special bucurestenii, prefera aceasta destinatie, ci pentru ca raportul calitate/ pret este bun, iar locatia este aproape, astfel incat putem atinge si partea de organizare evenimente si team bulding-uri”, a spus Constantinescu.

Dupa Bulgaria, Travel Planner va aborda si alte destinatii precum Austria, Croatia, Turcia, iar pe viitor urmareste o dezvoltare a city break-urilor.

Cea de-a doua destinatie, Austria, va fi lansata pe 20 octombrie, anul acesta, conform companiei.

Site-ul Travel Planner a fost lansat in colaborare cu agentia de turism Ondine Travel, urmand ca din primavara anului viitor sa devina total independent, actionarul companiei care va fi infiintata urmand sa fie Sebastian Constantinescu, a spus acesta.