Turism

Christian Tour vrea sa intre in online. Ce concurent i-ar putea pune piedica

14 Aug, 13:40 • traian.badulescu
Christian Tour, al doilea cel mai mare jucator din piata agentiilor de turism, vrea sa isi lanseze o agentie exclusiv online, dupa modelul vola.ro. Cel putin asa reiese dintr-o cerere depusa la OSIM.
Christian Tour vrea sa intre in online. Ce concurent i-ar putea pune piedica

Compania Christian ’76 Tour SRL a depus
recent o cerere la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM) in
vederea inregistrarii brandului vuelo.ro. 

Acesta seamana cu
cel utilizat de vola.ro, desemnata mai multi ani la rand drept cea mai dinamica companie romaneasca din domeniul tehnologiei, conform unui clasament
alcatuit de compania de consultanta Deloitte.

[img=5307]sursa: OSIM[/img]

Christian Tour, a doua agentie de
turism din Romania dupa cifra de afaceri, vrea sa inregistreze noul
brand pentru clasele de produse si/sau servicii 39, 41 si 43.

Acestea prevad activitati de transport,
organizare de calatorii (39), educatie, instruire, divertisment,
activitati sportive si culturale (41)
precum si servicii de alimentatie publica si servicii de cazare
temporara (43), potrivit datelor OSIM.

Ramane de vazut daca cei de la vola.ro se vor sesiza si vor incerca sa „ucida” din fasa proiectul companiei care vrea sa le faca concurenta pe zona lor de online.
[img=5306][/img]

Si asta mai ales ca „vola.ro” este un brand inregistrat la OSIM inca de acum doi ani, iar „vola.ro click compara zboara” inca de acum 6-7 ani.

De asemenea, un site cu nume similar, vuelo.net, exista in Mexic, acesta promovand sporturi extreme precum saritul cu parapanta.

Perfect Tour si Christian Tour au devenit cele mai mari agentii din Romania, cu afaceri de 206 milioane de lei, respectiv 195 milioane de lei anul trecut, dupa ce in ultimii zece ani topul a fost condus de Happy Tour, care a coborat acum pe locul 3 si a ajuns ca in ultimii doi ani sa aiba pierderi.

Christian Tour a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri mai mare de 45 milioane de euro, cu 30% mai mult decat in 2012.

Profitul a fost de 3 milioane de lei, cu o crestere tot de 30%. Schimbarile de anul trecut implementate de agentie au inclus zboruri charter din Timisoara, Iasi si Cluj, iar pentru acest an va fi inclus si Bacaul.