- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Turism

Hilton: Proprietarii de hoteluri sunt din ce in ce mai dornici sa se afilieze la branduri puternice

03 Apr, 09:08 • cristina.mihai
Perioada actuala este plina de provocari pentru industria turismului, insa perspectivele pe termen lung sunt pozitive, din ce in ce mai multi proprietari de hoteluri si dezvoltatori dorind sa se afilieze la branduri puternice, considera Adela Cristea, directorul de dezvoltare al Hilton pe Europa si Africa.
Hilton: Proprietarii de hoteluri sunt din ce in ce mai dornici sa se afilieze la branduri puternice

Echipa de dezvoltare a grupului Hilton analizeaza in prezent circa 500 de posibile contracte in Europa.

Hilton opereaza in prezent 170 de hoteluri in regiune, iar inca 54 de contracte pentru noi hoteluri, cu deschideri pana in 2011, au fost semnate.

Desi situatia actuala nu este roz pentru industria hoteliera, Cristea considera ca cererea pentru hoteluri din multe piete, cum este si Romania, continua sa depaseasca oferta. „Noi credem ca operam un business care creste pentru a intalni cererea”.
„Este imposibil pentru noi (Hilton-n.r.) sa ne izolam de realitatile globale, insa avem rezultate bune si suficiente lichiditati pentru a ne continua obiectivele strategice, inclusiv investitiile in brand-uri si dezvoltari, indiferent de problemele care pot aparea pe termen scurt”, a adaugat Adela Cristea.

Hilton are in proiect anul acesta, la nivel global, 150.000 de noi camere de hotel, 56.000 fiind deja in constructie.

„Intr-adevar, pot interveni incetiniri intre semnarea contractelor si deschiderile propriu-zise, ca urmare a situatiei economice, insa brandurile puternice sunt atragatoare in perioade de scadere economica”, a spus Adela Cristea, care a adaugat ca in 2008, Hilton a deschis 328 de hoteluri, fiind cel mai bun an al grupului pana acum, iar anul acesta vizeaza tot peste 300 de deschideri.

In ceea ce priveste Romania, directorul de dezvoltare al Hilton a declarat ca pe langa hotelul din Sibiu, care va fi inaugurat in curand sub acest brand, analizeaza si alte piete ca Bucuresti, Brasov, Timisoara si Cluj, dar si statiuni montane sau de pe litoral.

„Ne concentram in principal pe dezvoltarea brandurilor Hilton, Doubletree by Hilton si Hilton Garden Inn”, a spus Adela Cristea.

Adela Cristea si-a inceput cariera in front office la Hilton Bucuresti acum 12 ani. Din 2007, Adela Cristea s-a alaturat echipei de dezvoltare a Hilton.