Turism

PR-ul Air France KLM in Romania, preluat de Travel Communication

10 May, 12:35 • karina.popescu
Activitatea de comunicare si relatii publice a grupului Air France KLM in Romania a fost preluata, incepand cu 1 mai, de agentia de PR in turism Travel Communication Romania.
PR-ul Air France KLM in Romania, preluat de Travel Communication

Pana acum, PR-ul companiei pe piata
locala era asigurat de DC Communication.

Air France KLM este unul dintre cei mai
mari jucatori in transportul aerian, la nivel mondial si
lider de piata pe zborurile lung-curier
cu plecare din Europa. In 2012, compania a
transportat peste 77 de milioane de
pasageri si peste 1,4 milioane de tone cargo.

Flota este formata din 573 aeronave,
iar reteaua acopera 243 de destinatii din 103 tari
prin hub-urile de la Paris-Charles de
Gaulle si Amsterdam-Schiphol.

Air France si KLM sunt companii membre
ale aliantei globale SkyTeam care numara 19 membri
si care ofera pasagerilor acces la o
retea globala de peste 15.500 de zboruri
catre peste 1.000 de destinatii din 187
de tari.

Programul de fidelitate al aliantei
SkyTeam se numeste Flying Blue si este lider in Europa, cu peste 21
de milioane de membri. Companiile membre Flying Blue care au zboruri
din Romania sunt Air France, KLM, Alitalia, Czech Airlines, Tarom si
Aeroflot.

Travel Communication Romania este o
agentie de PR de nisa,  care se adreseaza exclusiv
companiilor din industria turismului si
a ospitalitatii. Infiintata anul trecut, agentia isi
propune sa ofere vizibilitate atat B2C, cat si B2B, agentiilor de
turism, companiilor aeriene, hotelurilor din Romania, resorturilor
din strainatate sau regiunilor turistice.

“Daca in anii trecuti, marketingul unei
afaceri din turism insemna doar participarea la targuri de
specialitate si tiparirea unor cataloage cu oferte, iar PR-ul nu
exista in vocabularul turismului, in anul 2013 lucrurile sunt cu mult
diferite, iar marketingul unei afaceri din turism trebuie sa se
adapteze”, a declarat la momentul lansarii Razvan Pascu, managing
partner Travel Communication Romania. 

Grupul Air France a lansat la inceputul acestui an noua companie HOP!, rezultata in urma regruparii celor trei companii regionale Brit Air, Regional si Airlinair.

HOP! este conceputa pentru a deveni linia aeriana de referinta pentru zboruri regionale in Franta, cat si Europa.

Incepand cu 31 martie 2013, noua companie opereaza 530 de zboruri zilnice catre 136 de destinatii din Franta si Europa, cu tarife incepand de la 55 euro pe segment.