Turism

TUI si Eurolines si-au crescut vanzarile de pachete turistice cu 113% in T1

17 Apr, 16:53 • karina.popescu
Vanzarile de pachete turistice distribuite prin retelele TUI TravelCenter si Eurolines au inregistrat in primul trimestru al anului o crestere de 113% comparativ cu perioada similara a anului trecut.
TUI si Eurolines si-au crescut vanzarile de pachete turistice cu 113% in T1

Majorari s-au inregistrat si la
celelalte linii de business. Astfel, vanzarile de bilete de avion
prin intermediul TUI TravelCenter si Eurolines au crescut cu 32%, iar
cele aferente transportului international cu autocarul sub brandul
Eurolines au avut un avans de 8,5 % in T1 2013 comparativ cu T1
2012.

Touring Europabus Romania, compania
care detine retelele de agentii de turism Eurolines si TUI
TravelCenter, a inregistrat in primul trimestru al anului 2013 o
crestere de 45% a cifrei de afaceri fata de T1 2012, ajungand astfel
la peste 52 milioane lei.

Grupul Eurolines estimeaza pentru
acest an o cifra de afaceri in crestere cu 33 % fata de rezultalele
anului 2012. 70% din cifra de afaceri a grupului o reprezinta aportul
Touring Europabus Romania, companie care detine brandurile TUI
TravelCenter si Eurolines.

Grupul Eurolines, din care fac
parte 16 companii din Romania, Germania si Rep. Moldova, a incheiat
anul 2012 cu o cifra de afaceri de aproximativ 243 milioane de lei,
fata de 183,2 milioane de lei in 2011 si o crestere a activitatii de
turism de 121% fata de anul 2011.

In acest moment, sub
brandul TUI TravelCenter activeaza un numar de 48 de agentii. Reteaua
Eurolines este formata dintr-un numar de 21 de agentii proprii si 4
in franciza. Grupul si-a propus ca, in decurs de trei ani, sa ajunga
la un numar de 100 de agentii TUI TravelCenter in toata tara. 

Citeste si

Parteneriatul
TUI-Eurolines in cifre. Ce asteapta Anastasiu de la noul business


Probleme
in turism: Romania nu mai apare in cataloagele tiparite de TUI