De la momentul lansarii pana in prezent, peste 40 milioane de pahare de Tuborg Christmas Brew au fost comercializate in Romania, iar marca a atins o rata de cunoastere de 74%.
„Volumul vanzarilor a inregistrat cresteri medii de 15% de la an la an, iar 40% dintre romani au incercat cel putin o data acest produs”, a declarat Shachar Shaine, presedintele URBB.
Tuborg Christmas Brew este disponibila pe piata pentru o perioada limitata, putin mai tare si mai aromata, cu o culoare brun-roscata.
Si anul acesta berea Tuborg Christmas Brew va putea fi gasita pe piata in sticla albastra de 0,33 litri si doza de 0,5 litri, precum si pachetele speciale de 6 sticle + 2 cadou, 5 doze + 1 cadou si butoiasul de 5 litri ideal pentru sarbatori si intalnirile cu prietenii sau familia.
Acest sortiment a fost produs pentru prima data in Danemarca, in urma cu peste 27 de ani. in prezent, lansarea simultana a Tuborg Christmas Brew in Romania, Danemarca, Germania, Rusia, si alte tari din Europa a devenit o traditie.
Tuborg Christmas Brew beneficiaza in acest an de o noua campanie de comunicare integrata, cu elemente traditionale pentru perioada sarbatorilor. Campania are, ca in fiecare an, o componenta puternica de ATL, iar spoturile TV vor fi difuzate incepand cu 13 noiembrie.