- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Nokia, gigantul care a ramas fara semnal

08 Jul, 06:54 • Redactia DailyBusiness
Acum nu mai mult de trei ani, in discutiile informale, cunoscatorii imparteau piata telefoanelor mobile in doua categorii: Nokia si alte telefoane. Era un semn al succesului companiei: intre 1996 si 2001, vanzarile sale au crescut de aproape cinci ori, de la 6,5 miliarde de euro la 31 miliarde de euro. Insa, din 2008 incoace, afacerile au inceput sa scada.
Nokia, gigantul care a ramas fara semnal

Perioada
coincide cu lansarea iPhone de catre concurentii de la Apple. Neadaptarea la
schimbarile care au aparut in comportamentul consumatorilor a fost unul dintre
motivele pentru care Nokia a pierdut teren in fata unor competitori inovativi
pe plan mondial, desi Nokia a fost pionierul smartphone-urilor, considera Mihai
Patrascu, directorul executiv al retailerului on-line din Romania Evomag.ro, relateaza
EVZ.