- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Expertul international in direct marketing Michael Leander, la prima conferinta din Romania (P)

21 Jun, 00:01 • Redactia DailyBusiness
Prima conferinta de email marketing din Romania, Email Marketing MasterClass, il aduce pe 7 iulie la Bucuresti pe Michael Leander, unul dintre specialistii mondiali de top in acest domeniu.
Expertul international in direct marketing Michael Leander, la prima conferinta din Romania (P)

In cadrul workshop-urilor interactive pregatite, marketerii romani vor avea ocazia sa invete de la un expert reputat cum email marketingul le poate aduce cel mai mare ROI in urma derularii unei campanii.

Inainte de a veni in Romania, Michael Leander a participat la Email Marketing MasterClass in Norvegia, Portugalia, Bulgaria, Cairo, Liban, unde a fost foarte bine primit de catre cei interesati de email marketing. In Bulgaria, au fost prezenti aproximativ 200 de participanti. Impreuna cu acestia, Michael Leander a dezbatut cele mai eficiente tactici, dar si cele mai intalnite greseli ale acestei metode, precum si modalitatile de a le evita.

Specialistul in email marketing tine, in mod frecvent, conferinte si pe teme de digital marketing si social media.

Pentru conferinta din Romania, Michael Leander va adauga noi teme de discutie, pentru a le trezi si mai mult interesul marketerilor romani.

In ultimii ani, in Romania, email marketingul se bucura de un interes tot mai mare. Marile companii auto, publisherii, bancile, retailerii, companiile de consultanta, ONG-urile, magazinele apeleaza la comunicarea directa cu prospectii si clientii lor. Acestia recunosc valoarea comunicarii one-to-one, personalizate, targetate, in conditiile in care oamenii apreciaza mesajele care ii vizeaza si care raspund unei nevoi.

Un mesaj general valabil, pe de-o parte, nu este suficient pentru public, iar pe de alta parte nu este eficient pentru o companie. Intervine, astfel, puterea si eficienta email marketingului. Studiile de specialitate arata ca mesajele targetate au o rata de raspuns dubla si chiar tripla fata de mesajele generale, netargetate. Daca sunt urmariti cei mai importanti pasi, rezultatele acestor programe pot fi pe masura asteptarilor, mai precis: generarea de vanzari, loializarea clientilor si, cel mai important lucru pentru marketeri, generarea unui ROI semnificativ de pe urma campaniilor derulate.

Pentru a transforma o campanie de email marketing intr-un succes, inca de la inceput este esential sa se urmareasca anumite etape, astfel incat mesajul sa ajunga la destinatar si sa aiba ratele de raspuns optime. Leander va vorbi despre cele mai bune metode de a primi permisiunea pentru timiterea de emailuri, despre personalizare, despre crearea continutului potrivit.

Reusita unei campanii depinde si de subiectul folosit in mesaj, principalul factor ce asigura ratele mari de raspuns. Vor mai fi luate in considerare ora si ziua potrivite de a trimite mesaje, in functie de tipul de informatie care se transmite. Marketerii vor fi sfatuiti cum sa testeze variante diferite de mesaje pentru a gasi formula potrivita pentru campaniile lor.

Trebuie stiut ca emailul beneficiaza de nenumarate tehnici pentru a fi optimizat si pentru a obtine rezultatele mult cautate. La nivel european, s-au stabilit deja noile tendinte in email, tendinte care vor fi dezbatute si la Bucuresti, la Email Marketing MasterClass.

In cadrul evenimentului, au fost invitati sa vorbeasca si specialistii romani care se vor raporta la situatia actuala, la nivel local, a email marketingului. Agentia specializata in email marketing, White Image va avea un panel special de discutii in care Andrei Georgescu, managing partner al companiei, va dezbate insight-urile unei comunicari one-to-one eficiente, completate de studii de caz ale unor campanii autohtone cu rezultate deosebite.

Intr-o campanie integrata, email marketingul poate aduce nenumarate avantaje in relatia cu alte forme ale marketingului direct . Salvatore Massaro, Business Developer Manager al Kodak pe Europa/Africa, va arata cum se poate face acest lucru intr-o campanie.

Nu in ultimul rand, va fi dezbatuta si problema spam-ului si a reclamatiilor de spam care sunt un subiect de interes pentru orice email marketer responsabil. Acestea tin de reputatia fiecarei companii, atat in fata ISP-urilor, cat si in fata prospectilor. In acest scop, doi reprezentanti ai ANSPDCP (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal) vor dezbate problema protectiei datelor cu caracter personal si Legea Comertului Electronic.

Conferinta se adreseaza managerilor din publicitate, marketing si vanzari, managerilor de e-stores, designerilor web si creatorilor de template-uri/campanii/newslettere, dealerilor si directorilor comerciali si tuturor celor care utilizeaza sau doresc sa utilizeze email marketing-ul in propriul business.

Michael Leander este un speaker de exceptie, dovada fiind cele peste 100 de cursuri si seminarii sustinute in intreaga lume. Articolele sale despre marketingul digital si interactiv apar in numeroase publicatii de media, IT si marketing.

„Intotdeauna raman impresionat cand vad ca exista marketeri care intr-adevar inteleg de ce anume este nevoie pentru a castiga un client. Michael este unul dintre aceste foarte rare exceptii. Si, la fel de important, este faptul ca Michael este un entertainer si explica lucrurile in mod clar, pe intelesul tuturor”, spune, despre Michael Leander, Drayton Bird, considerat un guru al marketingului direct.

Email Marketing MasterClass va avea loc pe 7 iulie, la Bucuresti, la Hotel Novotel. Detaliile legate de program, speakeri, workshop-uri, se gasesc pe www.email-seminar.com.