Compania internationala de consultanta in comunicare Grayling anunta 8 tendinte in comunicare pentru 2016.
In 2016, oamenii controleaza continutul si influenteaza business-ul companiilor, datorita evolutiei si expansiunii mediului digital, iar brandurile se concentreaza pe incurajarea legaturilor umane emotionale directe cu consumatorii.
8PENTRU16 Tendinte in comunicare
o    Branduri care exprima compasiune
o    Analistii de zi cu zi
o    Video killed the radio star
o    Intoarcerea la principiile de baza
o    Dark social in lumina reflectoarelor
o    Arta imediatului
o    Oamenii au puterea
o    Demonstreaza-mi ca ma cunosti
Infograficul atasat, impreuna cu SlideShare-ul, explica in detaliu tendintele in comunicare 2016, realizate de Grayling.
MEDIA & MARKETING
Grayling: 8 tendinte in comunicare pentru 2016
08 decembrie 2015, ora 15:40
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Materialele zilei din MEDIA & MARKETING
18 ianuarie 2021, ora 13:35 in Media & Marketing |
50 vizualizari |
0 comentarii
18 noiembrie 2020, ora 15:56 in |
26 vizualizari |
0 comentarii
13 noiembrie 2020, ora 16:02 in |
35 vizualizari |
0 comentarii
Articole similare
- Skanska face schimbări în echipa de marketing și comunicare
- Cisco: 6 tendinte in tehnologie pentru 2019
- Angajatii romani, pe primul loc in lume in usurinta comunicarii cu colegii lor
- Schimbare de tendinte in piata asigurarilor: ce segment a avut cea mai mare crestere in 2017
- Mega-tendintele pietei auto. La ce ne putem astepta in 2030?
Ultima ora