- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Henkel si-a inmanat PR-ul agentiei GMP, dar continua colaborarea si cu Pleon

16 Oct, 14:56 • andra.gheorghe
Agentia GMP PR a castigat comunicarea Henkel pentru diviziile Cosmetice si Detergenti, de care s-a ocupat din 2000 Pleon Graffiti, agentie care va continua colaborarea cu Henkel, pe proiecte punctuale, cel putin pana la finalul acestui an.
Henkel si-a inmanat PR-ul agentiei GMP, dar continua colaborarea si cu Pleon

„Dupa o colaborare de un an pe proiecte punctuale, Henkel Romania incheie cu GMP PR un contract de consultanta pe termen lung”, se arata intr-un comunicat GMP.

„Incepand cu luna septembrie 2008, GMP PR asigura servicii de relatii publice pentru brandurile diviziilor Cosmetice si Detergenti ale Henkel Romania”, mai precizeaza comunicatul.

Agentia va dezvolta strategia de comunicare, va gestiona relatia cu presa, va oferi servicii editoriale si de BTL.

Contractul semnat de GMP cu Henkel este valabil 1 an, cu posibilitate de prelungire. Reprezentantii agentiei nu au indicat valoarea contului pe care il vor administra.

Mircea Tomescu, managing director Pleon Graffiti, a declarat pentru DailyBusiness ca agentia va continua sa furnizeze servicii de comunicare pentru Henkel, insa pe baza de proiect.

„Colaborarea dintre Pleon Graffiti si Henkel dateaza din anul 2000, de pe vremea cand noi eram departamentul de PR al Graffiti BBDO, si pana acum noi am oferit servicii de brand si corporate PR. Cel putin pana la sfarsitul acestui an, colaborarea noastra va fi punctuala”.

Henkel Romania are in portofoliu peste 30 de marci si mii de produse, de la cosmetice, detergenti, pana la adezivi comerciali si profesionali si tehnologii.

In 2007, Henkel Romania a inregistrat o cifra de afaceri de peste 140 milioane euro, in crestere cu peste 36% fata de anul precedent.