Practic, prin serviciul Pay with a tweet, doritorii anumitor produse sau servicii pot intra in posesia lor trimitand un mesaj automat despre acel produs sau serviciu catre lista lor de prieteni/fani.
Astfel, cel care detine bunul respectiv (o carte digitala, o melodie etc.) il cedeaza gratuit, in schimbul promovarii.
Serviciul poate fi folosit de companii ce vor sa isi faca cunoscut brandul, produsele, pentru muzicieni care vor sa isi promoveze albumele sau melodiile in randul cat mai multor oameni.
„In ziua de astazi faptul ca multi oameni vorbesc de produsul sau serviciul tau poate fi mai valoros chiar decat vanzarile in sine. Pay with a tweet este primul serviciu de plati bazat pe moneda sociala”, conform Innovative Thunder.
Pe pagina principala puteti testa produsul, downloadand versiunea online a unei carti. In schimbul ei trebuie doar sa trimiteti un mesaj scurt celor din lista de prieteni de pe Twitter sau Facebook.
Pentru companii, sistemul de plata poate fi implementat de aici folosind un buton special ce trebuie inserat pe blog sau site.
Pe acest subiect a scris si Cristian Manafu pe blogul personal.
Cum vi se pare acest sistem?