Scaderea numarului de vizitatori este un fenomen normal, in conditiile in care gradul de noutate a starnit curiozitatea in primele patru zile tuturor locuitorilor din cartierul bucurestean Berceni.
In total, de la lansare si pana pe 7 martie au vizitat centrul comercial 615.000 persoane, potrivit reprezentantilor dezvoltatorului.
In ultima saptamana, mixul de branduri de fashion din Sun Plaza a fost completat cu noi nume, precum Pimkie, Nine West si TNT, B&B Collection, Splend’or si Optiblu, in timp ce zona de food court si-a imbogatit oferta prin deschiderile Jumbo Vietnamese Food si La Nasu’ Cafe.
Seria deschiderilor va continua si saptamana aceasta, operatorii Humanic – incaltaminte si Hervis – moda si echipament sportiv urmand sa deschida pe 11 martie doua spatii acoperind peste 1.600 mp. Toate aceste marci au contractat spatiile anterior inaugurarii din 25 februarie.
Centrul comercial Sun Plaza s-a inaugurat pe 25 februarie in Capitala, in urma unei investitii totale 200 mil. euro.