Connections a avut o evoluție susținută de extinderea portofoliului de proiecte publice, care ajunge la 60% din cifra de afaceri, respectiv de consolidarea segmentului software privat (40% pondere în venituri), ceea ce asigură un echilibru financiar stabil și premise solide de creștere în continuare.
La nivel de eficiență financiară, CC a ajuns la un profit brut de 32,4 milioane lei si un profit net la 31,2 milioane lei, mult superior anului precedent.
Rezultatele financiare Connections din primele 9 luni ale anului arată, de asemenea, o ancorare în zona de creștere strategică: compania își menține un nivel de profitabilitate de două cifre, conform cu promisiunea făcută în 2024. Astfel, marja brută de profit ajunge la 29%, ceea ce arată eficiența financiară în creștere constantă a grupului.
„2025 rămâne un an cu presiune asupra mediului economic, dar chiar și în acest context am reușit să creștem marja brută la 29%. Succesul nostru se bazează pe disciplina financiară pe care o menținem în toate liniile de activitate și pe viziunea de dezvoltare pe termen lung”, a declarat Bogdan Florea, fondator si co-CEO al companiei.
Rezultatele Connections în T3/2025 au fost determinate, în principal, de accelerarea ritmului de implementare a proiectelor și de eficientizarea proceselor interne, care au permis recunoașterea mai rapidă a veniturilor față de calendarul estimat.
Citește și: Aquila și-a majorat veniturile cu 17%, până la circa 2,5 miliarde lei
Deși o parte din creșterea profitului a fost influențată de recunoașterea veniturilor aferente vânzării liniei de business Service Delivery (BPO și ITO), excluzând acest impact, performanța financiară a grupului rămâne peste nivelul înregistrat în perioada similară din 2024, confirmând trendul pozitiv al activităților de bază.
Privind structura liniilor de servicii, în primele nouă luni ale anului 2025 compania a înregistrat o schimbare notabilă în distribuția veniturilor, determinată de creșterea ponderii proiectelor din segmentul software public, care a crescut de la 37% în perioada similară din 2024 la 60% din totalul veniturilor.
Segmentul privat a avut, la rândul său, o evoluție pozitivă, depășind nivelul de 6% din 2024, pe fondul extinderii portofoliului de contracte comerciale din zona privată și al consolidării relațiilor cu partenerii existenți.
Serviciile RPA și Outsourcing au rămas la un nivel relativ constant de contribuție, în timp ce, în 2025, compania a operaționalizat un nou centru de suport, care generează aproximativ 3% din totalul veniturilor și are rolul de a asigura suport tehnic și operațional pentru proiectele derulate în regim hibrid (public–privat).
„România are un potențial semnificativ de dezvoltare pe termen mediu și lung, iar proiectele complexe care integrează inteligență artificială, inițiate atât de autoritățile publice, cât și de mediul privat, demonstrează că direcția este una corectă: aceea a digitalizării cu sens”, a declarat Radu Marcu, Co-CEO Connections.
Raportul integral privind rezultatele Connections la T3 / 2025 poate fi consultat AICI.
Performanța financiară a companiei din trimestrul 3 va fi tema conferinței online dedicată analiștilor și investitorilor Connections, din 19 noiembrie, orele 11:00–12:00.