Decizia luată de Mega Image după ce a cumpărat Profi. Grupul Ahold Delhaize a finalizat procesul de achiziție a magazinelor Profi abia în luna ianuarie. Astfel, toate cele 1650 de locații ar putea deveni Mega Image-uri. Grupul Ahold Delhaize a dat peste 1,3 miliarde de euro pentru achiziție.
Au început să apară primele demisii după ce Mega Image a finalizat oficial achiziția Profi. Gaeton Pacton, cel care se afla la conducerea Profi din toamna anului 2022, a anunțat că își dă demisia. Acesta va fi înlocuit de Mihai Spulber, în prezent SVP Operațiuni și Supply Chain în cadrul Mega Image. Spulber va fi pus în funcție abia în luna iulie.
”Ahold Delhaize anunţă că, începând de la 1 iulie 2025, Mihai Spulber, în prezent SVP Operaţiuni şi Supply Chain în cadrul Mega Image, va prelua funcţia de CEO al Profi România. Acest anunţ vine ca urmare a deciziei lui Gaetan Pacton, CEO actual al Profi, de a părăsi compania, conform declaratiei sale “cu un profund sentiment de mândrie şi recunoştinţă pentru tot ceea ce am realizat împreună”. Recent, Ahold Delhaize a finalizat achiziţia Profi, primind cu bucurie în familia sa cel de-al şaptesprezecelea brand din portofoliul său internaţional (Europa, Statele Unite ale Americii şi Indonezia)”, a transmis compania printr-un comunicat de presă, potrivit romaniatv.net.
În următoarele şase luni, Gaetan Pacton va asigura continuitatea afacerii şi va rămâne responsabil pentru conducerea Profi. De asemenea, va colabora îndeaproape cu Mihai Spulber şi echipa pentru a asigura o tranziţie lină pentru Profi ca parte a grupului Ahold Delhaize.
Cel mai probabil, magazinele Profi din România vor fi transformate complet și vor deveni Mega Image-uri. Astfel, în toate cele 1650 de magazine Profi vor apărea carduri de culoare verde și promoțiile specifice magazinelor Mega Image.
De asemenea, vor fi introduse și produsele marcă-proprie, pe care le-a lăudat atât de mult conducerea.
„Credem că avem un set foarte convingător de ambiții, care, dacă vor fi îndeplinite, vor produce o creștere puternică pentru compania noastră. În același timp, am observat o dinamică puternică și în creștere la mărcile noastre în ambele regiuni.
Pe măsură ce inflația s-a temperat și oportunitățile promoționale au crescut, susținute de vânzători, mărcile noastre au continuat să ofere o valoare deosebită pentru clienți, prin programele de fidelizare și sortimentul larg de produse naționale și marcă proprie și oferind o experiență de cumpărare bună atât online cât și în magazin”, a declarat Frans Muller, președinte și CEO Ahold Delhaize.